اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به گفتمان غالب تبدیل شود

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: نخستین گام برای اجرایی کردن شعار سال 95، فرهنگ‌سازی و تبدیل آن به گفتمان غالب باهدف باورپذیری توأم با اقدام و عمل است.

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به گفتمان غالب تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت روز استاد و هفته معلم، بعد از ظهر امروز، جلسه مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، جانشین خواهران مرکز بسیج دانشجویی شهرستان شیراز و جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز با رئیس دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این جلسه با گرامیداشت مقام استاد اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، علم‌آموزی، یاد دادن تفکر و آموختن رفتار و اخلاق سه عنصر حرفه شریف و افتخارآمیز معلمی است.

مریم زارع‌پور با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: این یک شعار نیست بلکه راهبرد عملی بوده و نیاز اساسی کشور است.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه نخستین گام برای اجرایی کردن این راهبرد، فرهنگ‌سازی و تبدیل آن به گفتمان غالب برای باورپذیری توأم با اقدام و عمل است اضافه کرد: به فرموده امام خمینی(ره) دانشگاه مبدأ تحولات است، از این‌رو یکی از مهم‌ترین بسترهای ترویج این گفتمان دانشگاه بوده و دانشگاه فرهنگیان به دلیل اینکه بستر رشد سفیران و متولیان امر تعلیم و تربیت نسل آینده کشور است، سهم عمده‌ای دارد و همچنین دانشجویان فرهنگی می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرایی شدن این راهبرد داشته باشند.

زارع‌پور ادامه داد: انتظار می‌رود دانشگاه فرهنگیان ظرفیت‌های عظیم خود را برای اجرایی شدن شعار سال به‌کار گیرد و از پیشتازان این حرکت باشد.

در این جلسه از سهیلا جاهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز، به دلیل همراهی، همدلی و حمایت از بسیج دانشجویی در اجرای برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی و پیشبرد اهداف بسیج و ترویج روحیه انقلابی در فضای دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول