اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

خواب‌های آشفته استکبار علیه ولایت فقیه تعبیر نخواهد شد

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: خواب‌های آشفته استکبار جهانی علیه سپاه و ولایت فقیه تعبیر نخواهد شد.

خواب‌های آشفته استکبار علیه ولایت فقیه تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در همایش حکمت مطهر که در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم راهی که امام(ره) در انقلاب برای ما ترسیم کرد به خوبی ادامه دهیم باید تبعیت کامل از مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها را داشته باشیم.

صفری با تاکید بر اینکه سپاه بر پایه معنویت، تقوا، اخلاص و عقیده طرح‌ریزی شده، ادامه داد: همه هم و غم ما در حال حاضر این است که بتوانیم بصیرت، اخلاق، معنویت و هوشیاری را که در نیروهای جوان سپاه بالا است را بیشتر افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه همراه با کار اعتقادی کار نظامی و آمورشی در سپاه به خوبی در حال اجراست، افزود: وحدت کلمه، اطاعت‌پذیری و ولایتمداری از ویژگی‌های برتر کارکنان سپاه بوده که نه تنها در کشور بلکه در بین ملت‌ها نیز به این ویژگی‌ها زبانزد است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه با اشاره به راه‌اندازی تیپ پیاده امام صادق و موفقیت‌های این تیپ در کشور، تصریح کرد: نیروهای جوان، با اخلاص، توانمند و علاقمند به نظام در این تیپ به‌کارگیری شده‌اند که همراه با تجربه بزرگان سپاه باعث شده تا وجود آن باعث وحشت دشمنان باشد.

صفری سپاه و بسیج را نماد اقتدار نظام اسلامی و مؤلفه‌ای تعیین‌کننده در معادلات امنیتی منطقه دانست و گفت: ما در صحنه‌های واقعی و عملیاتی، بزرگترین مدعیان ابرقدرتی در جهان را به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به استیصال کشانده و خواب خوش را از آنها گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه خواب‌های آشفته استکبار جهانی علیه سپاه و ولایت فقیه تعبیر نخواهد شد، تصریح کرد: هماهنگی و تبعیت کامل سپاه از ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و جهانی دشمنان را سردرگم کرده است.

صفری با بیان اینکه  نیروها جوان سپاه به خوبی دشمنان را در منطقه رصد می‌کنند، افزود: نمونه آن دستگیری و به زانوکشاندن سربازان آمریکایی در آب‌های خلیج فارس بود.

انتهای پیام/2255/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول