اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

افزایش 33 درصدی کشف مواد مخدر در همدان/ حل مشکل 11 نقطه حادثه‎خیز

فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش 33 درصدی کشف مواد مخدر در این استان خبر داد.

افزایش 33 درصدی کشف مواد مخدر در همدان/ حل مشکل 11 نقطه حادثه‎خیز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‎نسب ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه استان اظهار کرد: در استان همدان 16 عنوان به سه اولویت‌ کلان نیروی انتظامی اضافه شده که 11 مورد آن در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری تدوین شده است.

وی ارتقای فرهنگ ترافیکی در کاهش تصادفات، پیشگیری از جرائم و پاسخگویی به مطالبات مردم را از اولویت‌های کلان نیروی انتظامی دانست و توجه به این موضوعات را خواستار شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی شاهد بیشترین بار ترافیکی بودیم، از کاهش 37 درصدی تلفات و 51 درصد تصادفات جرحی در این مدت خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه 24 نقطه حادثه‎خیز در استان وجود داشت که با همکاری راه و شهرسازی مشکل 11 نقطه حل شد، گفت: باید نقاط حادثه‎خیز در استان اصلاح شود چراکه آمار تصادفات استانی در آمار کشوری تأثیرگذار است.

مهدیان‎نسب با بیان اینکه اربعین سال گذشته با همکاری شورای تأمین، نهادها و تشکل‎های مردمی طرح راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی مورد توجه قرار گرفت، افزود: این اقدام مناسب، زمینه استراحت رانندگان در طول مسیر را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری سایر بخش‌ها در یک شب 32 هزار نفر در همدان اسکان داده شدند، خاطرنشان کرد: توجه به این نکته لازم است که کار پلیس در منطقه کوهستانی بسیار دشوار است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در حوزه انتظامی طرح‌هایی با موضوعات مختلف تهیه شده است، گفت: یک‎هزار و 29 طرح موضوعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تهیه شده که این امر باعث افزایش 33 درصد کشف در استان شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا اقدامات چشمگیری انجام شده است، تصریح کرد: ضمن اینکه تمام واحدها برای خود برنامه و طرح دارند، بخش‌ها نیز به یکدیگر کمک خواهند کرد.

مهدیان‎نسب با بیان اینکه همدان دومین استان تراکمی است، افزود: روستاهای این استان پراکنده است و نیاز به حفظ امنیت به ویژه برای کودکان این مناطق وجود دارد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان نیز با بیان اینکه مسئولان انتظامی استان اقدامات خوبی را در تأمین امنیت داشتند، اظهار کرد: در بحث شاخص امنیت از میانگین کشوری بالاتر هستیم که این به دلیل تلاش مجموعه انتظامی بوده است.

محمدابراهیم الهی‎تبار گفت: در این استان بیشترین تصادفات را در راه‌های اصلی به نسبت میانگین کشوری شاهد بودیم که باید مدیریت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در ایام مختلف به ویژه نوروز شاخص‌های امنیتی و کنترلی نیروی انتظامی بالا می‌رود که این نشان از امنیت ایجاد شده در استان است، خاطرنشان کرد:‌ در اربعین سال گذشته با تلاش عوامل پلیس راه و راهنمایی و رانندگی توفیقات خوبی حاصل شد.

معاون استاندار همدان تلفیق بخش اجتماعی با بخش انتظامی را در کاهش جرائم مهم و اثرگذار دانست و گفت: برپایی چادرها در مسیر عبور زائران طی ایام اربعین اقدام خوبی بود.

انتهای پیام/89026/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول