اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تدارک برای اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن/ تبلیغ در نمایشگاه کتاب

در نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به نحوه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سطح شهر اشاره شد که بخشی از آن مربوط به چگونگی تبلیغ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بود.

تدارک برای اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن/ تبلیغ در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صبح امروز 14 اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس ستاد برگزاری مسابقات، دبیر و مسئولان کمیته‌ها برگزار و گزارشی از عملکرد کمیته‌ها ارائه شد.

برگزاری محافل قرآنی در دانشگاه‌ها و بقاع متبرکه تهران

حجت‌الاسلام مقنی مسئول کمیته فعالیت‌های جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در این نشست گفت : امسال در برخی دانشگاه‌های تهران همچون دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت و افسری امام علی(ع) و همچنین بقاع متبرکه استان البرز و تهران محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با سازمان بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های معین روزانه برای حدود 90 نفر از مدیران  مراکز قرآنی برگزار می‌کنیم، افزود: در سازمان دارالقرآن کریم نیز برای 40 نفر روزانه برنامه‌های آموزشی تدارک دیده شده است.

اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن در نمایشگاه کتاب

حسن ربیعی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن نیز در این نشست با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری تهران برای تبلیغات مسابقات تصریح کرد: مقرر شده است در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تراکت و بروشور مسابقات بین‌المللی قرآن توزیع و اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به چاپ یک‌هزار و 800 متر مربع بنر اطلاع ‌سانی مسابقات افزود: این ظرفیت اطلاع‌رسانی و تبلیغ مسابقات در تابلوهای شهری، فضای متروی تهران، اتوبوس‌های شهری و دیگر فضاهای تبلیغ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ربیعی با اشاره به ایجاد دو دروازه قرآن برای ورود بازدیدکنندگان به فضای مصلی بزرگ امام خمینی (ره) افزود: امسال بر روی 2500 اتوبوس شهری بنر تبلیغاتی مسابقات بین‌المللی قرآن نصب خواهد شد و تیزر صامت مسابقات نیز در فضای مترو تهران و تلویزیون‌های شهری پخش می‌شود.

اطلاع رسانی مسابقات در 21 پورتال فرمانداری تهران

همچنین در این جلسه، سید مهدی شرفی مسئول کارگروه پشتیبانی کمیته طه مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری تهران قرار است بنر تبلیغاتی مسابقات در 21 پورتال اطلاع رسانی فرمانداری تهران نصب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول