اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

نگاه برخی رسانه‌ها به شهرداری یاسوج منصفانه نیست

شهردار یاسوج گفت: نگاه برخی رسانه‌ها به شهرداری یاسوج منصفانه نیست.

نگاه برخی رسانه‌ها به شهرداری یاسوج منصفانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید ظهر امروز در نخستین همایش روز یاسوج اظهار کرد: همایش روز یاسوج یکی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر بود و به دلیل آب و هوای مطلوب یاسوج در اردیبهشت ماه بنای بر این شد که همایش در این روز برگزار شود.

شهردار یاسوج به برگزاری همایش علمی روز یاسوج هم اشاره کرد و گفت: این همایش علمی 27 اردیبهشت با مشارکت دانشگاه آزاد  برگزار می‌شود و تاکنون قریب به 70 مقاله با 10 محور در خصوص توسعه شهر یاسوج به دبیرخانه همایش ارسال شده که در سال‌های آینده از مقالات برگزیدیده در جهت پیشرفت خدمات شهری  استفاده می‌شود.

وی از برگزاری جشن روز یاسوج همزمان با شب عید مبعث خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن عصر امروز بعد از نماز مغرب و عشا در ابتدای خیابان ساحلی پارک آب برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی دغدغه‌ای به جز خدمت به مردم ندارند، گفت: از ظرفیت طبیعی یاسوج برای توسعه گردشگری و رفاه حال مردم استفاده شود.

جاوید با اشاره به برنامه میان مدت شهرداری گفت: در این برنامه بنای کار اجرای قانون، قانونمداری و ارائه خدمات به مردم است، برنامه‌های میان مدت شهر یاسوج تا سال 97 تدارک دیده شده که تاکنون به برخی شاخص‌های مدنظر دست پیدا کردیم و برخی دیگر نیازمند کار بیشتری است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: برنامه‌های شهرداری یاسوج در هفت گروه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، سرمایه‌گذاری، IT، فرهنگی و ... است که 110 پروژه و برنامه برای این حوزه دیده شده و تلاش شهرداری دست‌یابی به این برنامه‌ها تا شهریور سال 96 است.

وی با اشاره به همایش خیرین شهرساز در یاسوج اضافه کرد: این همایش برای نخستین بار در این شهر برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد حضور خیرین برای تکمیل زیرساخت‌های شهری در یاسوج باشیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه نگاه‌ها و بینش‌ها به شهرداری سنگین است، گفت: برای اینکه توسعه شهر یاسوج انجام شود باید نوع نگاه به شهرداری یاسوج عوض شود، هر نقطه‌ای از استان که مشکلی پیش می‌آید نگاه‌ها به سمت شهرداری است و شهرداری به عنوان مقصر اصلی این مشکل معرفی می‌شود.

جاوید با اشاره به اینکه با این نوع نگاه‌ها یاسوج پیشرفت نمی‌کند، افزود: اگر قرار است شهر را بسازیم باید شرایط بهتری فراهم کنیم.

شهردار یاسوج از برخی رسانه‎‌های استان انتقاد کرد و گفت: نگاه برخی رسانه‌ها به شهرداری باج‌گیرانه است و دیدگاه برخی رسانه‌ها در خصوص شهرداری منصفانه نیست.

انتهای پیام/82024/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول