اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد رفسنجان:

رفسنجان سالن مناسب اجرای برنامه‌های فرهنگی ‌هنری ندارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: نبود سالن مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی‌ و هنری مهم‌ترین مشکل فرهنگ و ارشاد رفسنجان است.

رفسنجان سالن مناسب اجرای برنامه‌های فرهنگی ‌هنری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، جشنواره موسیقی نواحی کشور همزمان با مرکز استان به میزبانی رفسنجان در سالن آمفی تئاتر روباز موزه ریاست‌جمهوری در حال برگزاری است.

ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هنرمندان موسیقی از چهار نواحی کشور از جمله مازندران، گیلان، آذربایجان غربی و گلستان میهمان رفسنجان هستند.

وی بیان داشت: جشنواره موسیقی نواحی کشور به میزبانی استان کرمان از امشب تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود و هر یک از شهرستان‌های سیرجان، بم، بردسیر، بافت، زرند، انار و رفسنجان به مدت یک شب برگزارکننده این جشنواره هستند.

محمدآبادی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان متولی برگزاری این جشنواره است و روابط‌ عمومی مس منطقه کرمان برای این جشنواره همکاری دارد و کار اجرایی آن توسط انجمن موسیقی شهرستان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی برای برگزاری این جشنواره نداشتیم، متذکر شد: نداشتن سالن مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی‌ هنری شهرستان، مهم‌ترین مشکل فرهنگ و ارشاد شهرستان رفسنجان است.

انتهای پیام/80016/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول