اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

هیچ چیز در کمیسیون‌های شورای شهر گرگان سر جای خودش نیست

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از آشتی‌های منفعتی در این شورا گفت: هیچ چیز در کمیسیون‌ها سر جای خودش نیست.

هیچ چیز در کمیسیون‌های شورای شهر گرگان سر جای خودش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم جرجانی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار کرد: متاسفانه در این جلسه دائم اعضای شورا را به تفاهم و آشتی و دوستی و عدم پرداختن به برخی واقعیت‌های شورا دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: صحبت من اینجاست که این آقایان و این افراد در زمان انتخابات هیئت رئیسه شهریور ماه سال گذشته کجا بودند و چرا آن زمان اینقدر موضع گرفته بودند.

جرجانی بیان کرد: ما شورایی هستیم و به طور قطع از شورا حمایت می‌کنیم و به طور قطع برای حمایت از شورا آمده‌ایم ولی این فضا ایجاد کردن و دوستی ایجاد کردن‌ها باید آن زمان انجام می‌شد.

هر زمان منفعت سیستمی مطرح می‌شود حرف از صلح و دوستی می‌زنند

وی افزود: هر زمانی که موضوع منفعت سیستمی مطرح می‌شود حرف از صلح و دوستی و رفاقت می‌زنند اما هر زمان که موضوع کار و شرایط اداری ایجاد می‌شود همه اینها تعطیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد شورای اسلامی شهر گرگان حضور «صادقلو» شهردار گرگان در کرسی هدایت شهرداری گرگان است و هرچند برخی در فضای انتقاد از شهردار قرار گرفتند اما شهردار عملکرد خوبی را داشته است.

جرجانی متذکر شد: اندک انتقادات من به معنی مخالفت با شهردار گرگان نیست و امروز هم حمایت خود را از شهردار گرگان اعلام می‌کنیم و حضور وی در شهرداری بسیار مفید و قابل قبول برای مردم بوده است.

وی در خصوص تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز تصریح کرد: کار فرهنگی خوبی برای این رشته ورزشی در حال انجام است اما برند بسکتبال در گرگان خوب مدیریت نشده است.

بسکتبال گرگان امروز در یک بام و دو هوا قرار دارد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: بسکتبال گرگان امروز در یک بام و دو هوا قرار دارد و برخی مسئولانی که باید به دنبال این بحث باشند در حالت اداری و کارمندی قرار گرفته‌اند اما از طرفی شهرداری گرگان با این هزینه‌ها گرفتار بسکتبال شده است.

جرجانی بیان کرد: من اعتقاد دارم شهرداری باید از بسکتبال حمایت کند اما باید چهارچوب و ساختار خوب برای آن مشخص کنیم.

وی در پایان در خصوص کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: هیچ موضوع مرتبطی در کمیسیون‌های شورا مطرح نمی‌شود و هیچ جیز در وضعیت امروز شورا سر جای خودش نیست.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول