اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی امام جمعه تهران

همایش دانش‌آموختگان سراسر کشور جامعة‌الزهرا در قم برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا از برگزاری همایش دانش‌آموختگان سراسر کشور جامعة‌الزهرا از 30 اردیبهشت تا اول خرداد خبر داد.

همایش دانش‌آموختگان سراسر کشور جامعة‌الزهرا در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم زهره عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به همایش دانش‌آموختگان سراسر کشور جامعة‌الزهرا اظهار کرد: این همایش از سوی اداره‌کل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا برگزار می‌شود، این اداره زیر نظر مدیریت جامعة‌الزهرا فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: سه اداره دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان، امور مبلغان و پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی در اداره‌ کل تبلیغ فعال هستند.

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا با بیان اینکه حدود هزار نفر در همایش دانش‌آموختگان شرکت می‌کنند، گفت: دانش‌آموختگان بین‌الملل از کانادا، اندونزی، عراق، هند، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان و دانش‌آموختگان داخلی از شهرهای مختلف تهران، ‌اصفهان، خراسان شمالی و جنوبی، همدان، کرمان، آذربایجان و استان‌های جنوبی مانند بوشهر در این همایش شرکت دارند.

وی سطح تحصیلات خواهران شرکت‌کننده در این همایش را مورد توجه قرار داد و افزود: دو درصد دارای مدرک سطح یک یا کاردانی، 56 درصد دارای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه علمیه، 42 درصد دارای مدرک سطح سه و باقیمانده دارای مدرک دکترا هستند.

عزیزی با اشاره به اهداف اداره دانش‌آموختگان گفت:‌ پشتیبانی علمی و فرهنگی از فارغ‌التحصیلان، شناسایی توانمندی‌ها و موقعیت‌های فارغ‌التحصیلان و ایجاد زمینه برای فعالیت آنها در داخل و خارج کشور از اهداف دیگر این اداره است.

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: هدف ملت ایران و انقلاب اسلامی ایجاد یک تمدن نوین اسلامی است، این تمدن نوین اسلامی شامل دو رکن یکی ابزار بوده و رکن دیگر به عنوان بعد حقیقی و اساسی سبک زندگی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ از ابتدا به آسیب‌شناسی در جامعه بیرونی و داخلی پرداختیم، ستادی تشکیل شده و آسیب‌ها و نیازها بررسی شده و در برنامه‌ریزی‌ها اهداف تعریف شده است.

عزیزی با بیان اینکه سبک زندگی به عنوان موضوع این همایش انتخاب شده است، گفت: ارائه راهکارهای کاربردی برای دستیابی به آرامش در خانواده،‌ سبک زندگی اسلامی، افزایش سطح رضایتمندی در زندگی، کاهش مشکلات و درگیری‌های زناشویی، کاربردی کردن مسائل معنوی و اخلاقی در خانواده‌ها و تاثیر همه‌جانبه اسلام در زندگی در این همایش پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت‌های برگزاری این همایش شامل پایین بودن سطح آرامش در خانواده‌ها، وجود طلاق عاطفی، الگو بودن خانواده‌های طلاب در جامعه، اختلافات خانوادگی گسترده و افزایش آمار طلاق است.

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعةالزهرا از برگزاری همایش دانش‌آموختگان سراسر کشور جامعةالزهرا از 30 اردیبهشت تا اول خرداد امسال خبر داد و افزود: فعالیت با سه کمیته علمی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی شروع شد، آیت‌الله خاتمی امام جمعه تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در افتتاحیه این همایش و حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمیان مدیر جامعة‌الزهرا در اختتامیه این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/78003/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول