اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فرهنگی آیت‌الله خاتمی اردکان

نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد آغاز شد

نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد امروز در مراسمی در مجتمع فرهنگی آیت‌الله خاتمی اردکان آغاز به کار کرد.

نخستین جشنواره مد و لباس استان یزد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و لباس اردکان، صبح امروز در مراسم افتتاح این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار است که جشنواره‌ای با عنوان مد و لباس در اردکان برگزار می‌شود به همین دلیل مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.

علی زمانیان با اشاره به اهمیت پوشش در جامعه امروز و علاقه مردم به تنوع در پوشش بیان کرد: نیاز است در فضایی طراحان داخلی ایده‌های خود را به نمایش بگذارند تا مردم بتوانند از مدل‌های روز متناسب با فرهنگ و اندیشه اسلامی و ایرانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره خاطرنشان کرد: در مجموع 370 اثر به دبیرخانه ارسال شده که آثار برگزیده با داوری‌های انجام شده، معرفی و تجلیل خواهند شد.

زمانیان با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش علمی، طراحی و لباس بانوان برگزار شده است، افزود: تقریبا همه آثار رسیده به دبیرخانه در فضای نمایشگاه به نمایش درآمده است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و لباس با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: معرفی پوشش‌های ایرانی و اسلامی، افزایش خلاقیت و تحریک خلاقیت در میان طراحان، نوآوری در مد و لباس، تعامل و همکاری میان طراحان و آشنایی آنها با یکدیگر و برقراری ارتباط آنها با تولیدکنندگان لباس از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

زمانیان، طراحی لباس و مد بر اساس آموزه‌های اسلامی، هدفمند کردن اندیشه‌های نو در راستای طراحی لباس و مد و زمینه‌سازی برای کارآفرینی دانشجویان رشته‌های طراحی لباس و ... را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی یادآور شد: نمایشگاه برگزار شده از آثار رسیده به دبیرخانه طی امروز و فردا، 30 و 31 اردیبهشت‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خاتمی اردکان دایر است و عموم علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

زمانیان اظهار داشت: روز 31 اردیبهشت‌ماه نیز مراسم اختتامیه در مکان برگزاری جشنواره برگزار و از برگزیدگان جشنواره تجلیل می‌‌شود.

انتهای پیام/2464/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول