اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز

سومین المپیاد ورزشی معتادان بهبودیافته آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین المپیاد ورزشی معتادان بهبودیافته استان از سوم خرداد در تبریز خبر داد.

سومین المپیاد ورزشی معتادان بهبودیافته آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن ارشدزاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، در خصوص برگزاری سومین المپیاد ورزشی بهبود یافتگان از اعتیاد، با بیان اینکه بهزیستی استان در خصوص بحث اعتیاد سه رویکرد اصلی دارد، اظهار داشت: اولین رویکرد پیشگیری اولیه از اعتیاد، آگاه‌سازی خانواده‌ها و دومین رویکرد درمان و کاهش آسیب‌های معتادان است.

وی با بیان اینکه سومین بحث توانمندسازی معتادان بهبود یافته است، افزود: در این زمینه اقدامات مختلفی از جمله مهارت آموزی و آماده‌سازی شغلی و بحث اشتغال معتادان پاک شده، انجام شده است.

ارشدزاده با بیان اینکه متاسفانه نگرش جامعه و خانواده‌ها نسبت به افراد معتاد منفی بوده و پذیرش وجود ندارد بر همین اساس باعث شده هیچ کارفرمای غیردولتی به این افراد کار نمی‌دهد، گفت: با توجه به این مساله المپیاد ورزشی بهبود یافتگان نیز از اقدامات انجام شده برای توانمندسازی معتادان بهبود یافته انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: المپیاد ورزشی برای سومین سال متولی به صورت ابتکاری در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می شود و در سال‌جاری نیز از سوم خرداد آغاز و در 11 خرداد همزمان با روز مبارزه با دخانیات به اتمام می‌رسد.

وی، بیان کرد: در این المپیاد ورزشی در 3 رشته تیمی فوتبال، والیبال و طناب‌کشی 210 نفر در قالب 26 تیم شرکت کرده‌اند و در پنج رشته انفرادی 50 نفر شرکت خواهند کرد که از شرکت کنندگان از 34 کمپ ترک اعتیاد و ماده 16برای مسابقات انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/60001/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول