اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تاکید کرد

جلوگیری از ترویج آسیب‌ها با توسعه حرکت‌های بین‌المللی مهدویت

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: گسترش آموزه‌های مهدویت، بررسی جایگاه موعود در ادیان مختلف و توسعه حرکت‌های بین‌المللی در عرصه مهدویت با محوریت نظام اسلامی ایران از راهکارهای جلوگیری از ترویج آسیب‌های نشانه‌های ظهور است.

جلوگیری از ترویج آسیب‌ها با توسعه حرکت‌های بین‌المللی مهدویت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین عصاریان‌نژاد پیش از ظهر امروز در کمیسیون «آسیب‌شناسی و چالش‌های پیش‌ روی و نشانه‌شناسی در عصر ظهور حضرت حجت(عج) و راهبردهای مدیریت آن» که در سالن ابوذر غفاری مدرسه علمیه امام کاظم(ع)‌ برگزار شد، اظهار کرد: برخی از رفتارهای ناشی از نشانه‌های نادرست می‌تواند انحرافات رفتاری را برای مردم جامعه اسلامی به دنبال داشته باشد به همین علت باید مدیریت نشانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارائه مقالات کارشناسی شده در شناخت و رفع آسیب‌های نشانه‌های عصر ظهور تاثیرگذار است، اضافه کرد: تقویت حرکت بیداری اسلامی مبنی بر اصول اسلام ناب محمدی(ص)، گسترش آموزه‌های مهدویت، بررسی جایگاه موعود در ادیان مختلف و توسعه حرکت‌های بین‌المللی در عرصه مهدویت با محوریت نظام اسلامی ایران از راهکارهای جلوگیری از ترویج آسیب‌های نشانه‌های ظهور است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه مقالات حوزه مهدویت باید نسبت به مقالات دیگر عرصه‌های علمی دیگر بر اساس الگوهای دینی متفاوت طراحی شود، تصریح کرد: همایش مهدویت فرصت مطلوبی برای انتقال تجربیات و یافته‌های علمی کارشناسان این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی تاکنون توانسته در حوزه مهدویت گام‌های مناسبی بردارد، ادامه داد: با توجه به گستردگی موضوع‌های حوزه مهدویت نمی‌توانیم به کارهای انجام شده اکتفا کنیم به همین علت باید افزایش اقدامات و برنامه‌های این حوزه را در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول