اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

ظرفیت‌های صندوق‌های ضمانت در زنجان بهره‌گیری می‌شود

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق‌های ضمانت در زنجان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های صندوق‌های ضمانت به فعالان صنعتی استان زنجان معرفی می‌شود.

ظرفیت‌های صندوق‌های ضمانت در زنجان بهره‌گیری می‌شود

امیرعلی مسیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های صنعتی استان زنجان با برگزاری نشست‌های متعدد به بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق‌های ضمانت اقدام می‌شود.

وی با اشاره به معرفی توانمندی‌های استان زنجان در راستای توسعه فعالیت‌های صنعتی عنوان کرد: در این راستا تعامل و همکاری این سازمان با کشورهای خارجی گسترش می‌یابد.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به برگزاری دوره‌های آموزشی برای تجار استان زنجان اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای سطح علمی و اطلاعات و آگاهی تجار به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: به‌منظور تأمین امنیت مالی صادرکنندگان و در نتیجه توسعه مؤثر صادرات غیرنفتی کشور، صندوق ضمانت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت باشخصیت مالی و حقوقی مستقل تأسیس شده است.

مسیبی به صدور 200 مجوز خرده‌فروشی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در راستای جلوگیری از عرضه مواد دخانی به افراد زیر 18 سال و نیز اجرای دیگر قوانین ارائه‌شده در عرضه مواد دخانی به صدور مجوز خرده‌فروشی برای واحدهای عرضه‌کننده این مواد اقدام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم دریافت پروانه خرده‌فروشی توسط واحدهای عرضه مواد دخانی در استان زنجان عنوان کرد: هر یک از عرضه‌کنندگان مواد دخانی در کنار داشتن پروانه کسب ملزم به اخذ پروانه خرده‌فروشی هستند.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: نظارت بر اجرای طرح برخورد با عرضه مواد دخانی در واحدهای فاقد مجوز خرده‌فروشی اقدامات لازم توسط اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات لازم برای کنترل عرضه مواد دخانی و نیز جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق در بازارهای استان زنجان به عمل می‌آید، عنوان کرد: نظارت بر چگونگی عرضه پوشاک و کالا و نیز مواد دخانی در زنجان افزایش می‌یابد.     

انتهای پیام/73002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول