اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شجونی:

ایستادگی در مقابل استکبار با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: جوانان باید طبق اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار ایستادگی کنند و این امر با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود.

ایستادگی در مقابل استکبار با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌السلام جعفر شجونی امشب در مسجد جامع لشت‌نشاء با تبریک اعیاد شعبانیه و سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام مهدی(عج) ذخیره خداوند است و ادیان دیگر به مهدویت اعتقاد دارند.

وی به انتظار ادیان مسیحی و یهودی به ظهور امام زمان(عج) اشاره کرد و افزود: هیچکدام از ادیان دیگر مستنداتی مانند شیعیان که منتظران امام مهدی(عج) هستند، ندارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه طبق فرموده خداوند در قرآن؛ مستضعفان و پابرهنگان صاحبان زمین هستند، تصریح کرد: در عصر کنونی امام(ره) رژیم طاغوت را از بین برد و مظلومان به قدرت رسیدند.

شجونی به آزمایش الهی برای تمام بندگان اشاره کرد و گفت: نظام‌ها دارای آفت‌هایی هستند و امام علی(ع) در نهج‌البلاغه چهار آفت را بیان کرده است.

وی با اشاره به اینکه ظلم به مردم، برداشت از بیت‌المال مسلمانان، فامیل‌بازی و رشوه از آفت نظام‌ها محسوب می‌شود، بیان کرد: رژیم طاغوت بدترین شکنجه‌ها را علیه انقلابیون به‌کار گرفت اما انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و فرعون زمان از بین رفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران به بالا آمدن پابرهنگان با پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: گردن‌کلفت‌ها پایین رفتند و ذلیل شدند.

شجونی با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: علمای ربانی پس از انبیای الهی و امامان(ع) زمام امور جامعه را به عهده دارند و مردم ایران در طول تاریخ پیرو علما بودند.

وی به روایت‌های بسیار از ائمه(ع) در مورد ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: خداوند نعمت ولایت فقیه را به ملت ایران داده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بر توجه به جوانان در جامعه تأکید کرد و متذکر شد: جوانان باید طبق منطق اسلام و اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار ایستادگی کنند و این امر با ترویج فرهنگ مهدویت محقق می‌شود.

انتهای پیام/84001/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول