اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج خبر داد

آسفالت 4200 مترمربع از محلات و معابر سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از لکه‌گیری و آسفالت بیش از 4 هزار و 200 مترمربع از محلات و معابر سطح منطقه در دو ماه اول امسال خبر داد.

آسفالت 4200 مترمربع از محلات و معابر سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شاهو شاهویی صبح امروز در حاشیه آغاز به کار عملیات آسفالت لاین ویژه مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی سنندج  اظهار کرد: یکی از خیابان‌های پرتردد سطح شهر سنندج مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی است که مسیر ویژه تردد تاکسی آن دارای وضعیت نامناسبی بود.

وی بیان کرد: با هدف بهسازی و سهولت در تردد خودروهای تاکسی، عملیات آسفالت این خیابان در دو فاز توسط  شهرداری این منطقه اجرا می شود.
وی از آسفالت لاین ویژه مسیر میدان انقلاب تا سه راهی شهید نمکی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ترافیک در این خیابان عملیات تخریب و آسفالت شبانه صورت گرفت.
شاهویی طول مسیر آسفالت شده را در فاز نخست یک هزار و 200 متر عنوان کرد و افزود: برای بهسازی این مسیر 160 تن آسفالت صرف شد.
وی خاطرنشان کرد: اواخر هفته جاری هم در ادامه آسفالت این خیابان ادامه مسیر از سه راهی شهید نمکی تا میدان آزادی آسفالت خواهد شد.
وی از دیگر فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه به احداث رفیوژه میانی خیابان شهید بروجردی به متراژ 550 متر اشاره کرد و گفت: برای جدول گذاری این مسیر 30 میلیون تومان هزینه شد.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج تصریح کرد: در دو ماه اخیر بیش از 4 هزار و 200 مترمربع از محلات و معابر سطح منطقه لکه‌گیری و آسفالت شده است.
انتهای پیام/79002/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول