اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

آمادگی صنوف آذربایجان‌شرقی برای استقبال از گردشکران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان، آغاز مسافرت‌های تابستانی و انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گرشکری 2018، صنوف مختلف استان برای استقبال از مسافران داخلی و خارجی آماده می‌شوند.

آمادگی صنوف آذربایجان‌شرقی برای استقبال از گردشکران

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اظهارات اخیر قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر پایلوت بودن آذربایجان‌شرقی در جذب گردشگر اظهار داشت: این مقام ارشد وزارتخانه خواستار هماهنگی بیشتر صنوف استان به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه به مسافرانی که وارد آذربایجان‌شرقی می‌شوند، شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه به تمام صنوف استان از طریق اتحادیه‌های مربوطه ابلاغ شده تا تمام موارد مربوطه از جمله مسائل بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و ... را رعایت کنند.

نجاتی ارتقاع کیفیت در بخش خدماتی را خواستار شد و گفت: به صنوف این حوزه همانند غذاخوری‌ها، فست‌فودها، آژانس‌ها و ... برای ارائه خدمات با کیفیت ایده‌آل به مسافران تاکیدات لازم صورت گرفته که این امر از طریق اکیپ‌های بازرسی کنترل خواهد شد.

این مقام ارشد آذربایجان‌شرقی در حوزه صنعت و معدن از تسلط به زبان در مواجهه با گردشگران را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در این مورد نیز از اتحادیه‌ها خواسته شده تا زمینه آشنایی کارکنان صنوف مختلف به زبان برای محاوره با گردشگران خارجی را فراهم آورند.

وی از مهلت یک ماهه به صنوف برای رسیدن به سطح اشاره شده به منظور استقبال از گردشگران وارد شده به استان خبر داد و تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آمادگی کامل به منظور همکاری برای آموزش با صنوف، واحدهای خدماتی و تمام مجموعه‌هایی را دارد که در ارتباط با گردشگران هستند تا شاهد وجود مجموعه‌هایی در استان و شهرمان باشیم که بهترین خدمات را به میهمانان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/60014/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول