اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردادماه صورت می‎گیرد

برگزاری مسابقات کشوری قرآن در همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مسابقات کشوری قرآن مردادماه امسال با حضور یک‎هزار و 800 نفر در استان همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشوری قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: استان همدان در سطح کشوری به عنوان قطب فرهنگی کودک و نوجوان معرفی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآن در استان بیان کرد: این اقدام بزرگ فرهنگی و فاخر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت استان در بحث معارف قرآنی در سطح کشور ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم از تاریخ سوم تا یازدهم مردادماه در استان همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره یک‌هزار و 800 نفر برای شرکت در مسابقات قرآنی در استان همدان حضور پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: همه دستگاه‌ها باید آموزش و پرورش را در هر چه بهتر برگزار کردن این دوره از مسابقات یاری کنند تا افراد با خاطره خوش همدان را ترک کنند.

معاون استاندار همدان با تأکید بر اینکه تمام تلاش‌های فرهنگی برای تعمیق باورهای مثبت است، گفت: باید در این برنامه‌ها تمام توان خود را بکار بگیریم تا ظرفیت استان را به همگان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه باید فضاسازی مناسب برای برگزاری مسابقات قرآنی در استان انجام شود، افزود: از سوی دیگر این مسابقات باید در سطح گسترده فراگیر شود.

الهی‌تبار با ارائه دستورالعملی به شورای آموزش و پرورش بیان کرد: جلسه آینده شورای آموزش و پرورش به بررسی برنامه پنجم توسعه اختصاص پیدا کند تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از برنامه‌های آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور پررنگ خیران مدرسه‌ساز در استان همدان گفت: وظیفه آموزش و پرورش است تا نگرانی‌ خیران را در بحث مدرسه‌سازی رفع کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در بخش پایانی از سخنانش از لغو سفر سید علی خمینی نوه حضرت امام راحل به همدان خبر داد و اضافه کرد: به دلیل برگزاری اجلاس سراسری ائمه جمعه در تهران و عدم حضور نماینده ولی فقیه در همدان سفر ایشان به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/89007/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول