اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

اکثریت اعضای لیست امید اعتقادی به اصلاح‌طلبان نداشتند

نماینده سابق مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از کسانی که در لیست امید قرار گرفتند هیچ اعتقادی به اصلاح‌طلبان نداشتند.

اکثریت اعضای لیست امید اعتقادی به اصلاح‌طلبان نداشتند

سید سعید زمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: خیلی از کسانی که در لیست امید قرار گرفتند هیچ اعتقادی به اصلاح‌طلبان نداشتند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان فکر می‌کردند که اکثریت مجلس را در اختیار داشتند بیان داشت: در حقیقت این‌گونه نیست و انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در چند روز اخیر این موضوع را نشان داد.

نماینده سابق شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب لاریجانی به‌عنوان رئیس مجلس دهم شورای اسلامی تأکید کرد: لاریجانی یک شخصیت ملی مطرح شده است.

زمانیان با بیان اینکه مجلس باید در دست کسی باشد که بتواند کاملاً آن را اداره کند و لاریجانی بهترین گزینه در این زمینه بود افزود: رئیس مجلس باید باتجربه، توانمند و اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی لاریجانی در رقابت با عارف نشان از سقف محدود تفکر اصلاح‌طلبان در مجلس دهم و در اقلیت بودن این تفکر است ادامه داد: می‌توان ادعا کرد که برخی از این 103 نفری که به عارف رأی دادند به‌واسطه رفاقت، لابی‌گری یا بعضی موارد دیگر بوده است.

نماینده سابق شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادعای پیروزی اعتدالیون با انتخابات هیئت‌رئیسه موقت مجلس و همچنین انتخاب آیت‌الله جنتی در خبرگان را یک توهم و فضاسازی رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است و این فضاسازی‌ها و فرافکنی‌ها هیچ کارایی ندارد.

زمانیان اضافه کرد: باید به فکر اشتغال جوانان، معیشت مردم، مشکلات اقتصادی مردم، مسائل اقتصاد داخل کشور، اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی چرخه تولید بود.

وی تصریح کرد: مسائلی که حاشیه‌سازی می‌شود به خاطر فرافکنی است و بهترین راه‌حل حاضر در کشور این است که به کارهای اساسی کشور توجه کنیم چراکه مسئله اشتغال، بحث اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم در اولویت است و باید به آن‌ها توجه ویژه کرد.

نماینده سابق شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم توجه به مشکلات مردم می‌تواند معضلات جدی برای کشور ایجاد کند و اگر به آن‌ها توجه نشود و در این خصوص سهل‌انگاری شود قطعاً در آینده دچار چالش خواهیم شد.

انتهای پیام/68010/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول