اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد خبر داد

دانشگاه شهرکرد میزبان کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی با حضور اساتید کشوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

دانشگاه شهرکرد میزبان کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی

شایان شامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی با حضور اساتید کشوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد. 

رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: این دانشگاه از رتبه برتر در حوزه پژوهش، تحقیقات، علم و دانش در سطح کشور برخوردار بوده و عنوان‌های زیادی را در حوزه علمی و پژوهشی در کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان در رشته‌های مختلف بیان داشت: کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی در راستای ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان در رشته‌های مکانیک ششم آبان‌ماه امسال در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را در این زمینه فرامی‌گیرند.

شامحمدی عنوان کرد: این کنفرانس ملی آبان‌ماه سال جاری برای اولین بار توسط دانشکده مکانیک دانشگاه شهرکرد برگزار و مبانی علمی و عملی رشته مکانیک توسط اساتید برتر آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: معرفی توانمندی‏‌های اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد، معرفی دستاوردهای دانشجویان در رشته مکانیک، ایجاد بستر مناسب در راستای نشر دستاوردهای علمی و عملی اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه‌های کشور از دیگر اهداف برگزاری کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی در دانشگاه شهرکرد است.

رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: این کنفرانس علمی در رشته‌های اکوستیک، کاربردهای صنعتی، مکانیک جامدات، نانومکانیک، ارتعاشات، بیومکانیک، طراحی و بهینه‌سازی، دینامیک و کنترل برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/68014چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول