اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در بخش فروش نمایشگاه قرآن صورت می‌گیرد

عرضه 32 هزار عنوان کتاب قرآنی/ تخفیف 30 درصدی محصولات عفاف و حجاب

بخش فروش بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از امروز آغاز به کار کرد. در این بخش 32 هزار عنوان کتاب از ناشران داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

عرضه 32 هزار عنوان کتاب قرآنی/ تخفیف 30 درصدی محصولات عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، اصحاب رسانه امروز از روند آماده‌سازی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کردند.

عرضه 32 هزار عنوان کتاب قرآنی/حضور 18 ناشر خارجی

دراین بازدید رجبعلی سالاریان مدیر بخش فروش با اشاره به فضای اختصاص یافته به این بخش اظهار داشت:‌ فضای نزدیک به 3 هزار مترمربع در مصلی امام خمینی (ره) به بخش ناشران و فروش کتاب‌های قرآنی اختصاص داده است که 293 ناشر داخلی و 18 ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه حضوری شایسته خواهند داشت.

وی از وجود 32 هزار عنوان کتاب در 243 غرفه خبر داد و افزود: از این بین 1700 عنوان کتاب مربوط به ناشران خارجی از کشورهای لبنان، سوریه، مصر، عراق و پاکستان است که در بخش مکتوب به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

عرضه 1100 محصول فرهنگی و هنری در نمایشگاه قرآن

سالاریان به غرفه ویژه حضرت زهرا (س) به بخش مکتوب اشاره کرد و گفت:‌ هزار عنوان کتاب از ناشران داخلی با تخفیف 10 تا 50 درصد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود که در این بخش‌ها غرفه ویژه حضرت زهرا (س)‌ نیز وجود دارد و کتاب‌های مربوط به ایشان را عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بخش محصولات فرهنگی و هنری 15 شرکت و مؤسسه از 15 استان کشور حضور دارند، افزود: در این بخش فرش، شیشه، منبت‌ و قالی‌‌بافی با مضامین قرآنی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین در بخش رسانه‌های دیجیتال 42 مؤسسه شرکت تولید‌کننده نرم‌افزار، یک هزار و 100 عنوان محصول در 50 غرفه عرضه می‌کنند.

تخفیف 30 درصدی محصولات عفاف و حجاب

مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن از وجود 100 غرفه عفاف و حجاب در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت:‌در این بخش چادر، پوشش سر، مانتو و اقلام فرهنگی مربوط به پوشش بانوان عرضه می‌شود. همچنین بخش ویژه‌ای برای نوجوانان و افرادی که به سن تکلیف رسیده‌اند در نظر گرفته‌ایم که تمامی محصولات این بخش با تخفیفی حداقل 30 درصد، زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول