اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

کارشناسان کشاورزی اندیشه‌های ناب را به جامعه تزریق کنند

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: کارشناسان کشاورزی باید اندیشه‌های درست، صحیح و ناب را به جامعه تزریق کنند.

کارشناسان کشاورزی اندیشه‌های ناب را به جامعه تزریق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محمود گروسی در جلسه ارائه برش شهرستانی برنامه 10 ساله اقتصاد مقاومتی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در روایتی از امام رضا‌(ع) آمده است که «هر کس در ماه رمضان یک آیه از قرآن کریم را تلاوت کند با یک ختم قرآن کریم در غیر ماه مبارک رمضان برابری می‌کند» یعنی تلاوت یک آیه از کلام وحی در این ماه برابر با ختم 6 هزار و 236 آیه است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: رمز موفقیت در جهاد کشاورزی حرکت و قیام برای کسب رضایت الهی است.

گروسی اضافه کرد: نیروهای جهاد کشاورزی توانمند و با سابقه خوب و درخشان هستند که با محبت و اخلاص برای خدمت به مردم گام بر می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کار و خدمت انسان برای رضای خدا باشد، خدا هم برکت خود را نازل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر کار انسان برای رضای خدا نباشد و از سوی انسان معامله و غش در کار صورت گیرد، برای وی هیچ سودی به همراه ندارد.

گروسی اصل و اساس کار جهاد کشاورزی را مباحث فکری دانست و تصریح کرد: می‌طلبد کارشناسان بخش کشاورزی اندیشه‌های درست، ناب و صحیح را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه گزیده‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کشاورزی به عنوان پایه و اساس این کار در قالب کلیپی برای حضار پخش شد.

انتهای پیام/77006/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول