اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران:

اقدامات دولت در راستای بازگشت واحدهای صنعتی به چرخه تولید است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با اجرای قانون رفع موانع تولید که از سوی دولت درحال اجراست، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای صنعتی به چرخه تولید آغاز شده است.

اقدامات دولت در راستای بازگشت واحدهای صنعتی به چرخه تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در دیدار با فرماندار نور با اشاره به اینکه ظرفیت بالایی در بخش تولید و صنعت شهرستان نور وجود دارد، اظهار کرد: سرمایه در گردش و تسهیلات، مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران است و بیشتر واحدهای تولیدی، با بدهی و معوقات بانکی روبرو هستند.

وی افزود: با توجه به جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید در استان و شهرستان، شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات این واحدها هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان کرد: در راستای حمایت از بخش تولید و صنعت، مشوق‌های ویژه‌ای از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‎های صنعتی ایران ابلاغ شده تا واحدهای تولیدی بتوانند با انگیزه بیشتر، به رونق تولید و اشتغال‌زایی بپردازند.

فرماندار نور نیز در این دیدار گفت: جلسات رفع موانع تولید به‌صورت منظم، برای برطرف کردن مشکلات مسیر تولید و افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان انجام می‌شود.

هادی خنجری گفت: با ارائه تسهیلات، شاهد رونق واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت تولید در شهرک صنعتی چمستان نور هستیم.

انتهای پیام/86018/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول