اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اردبیل خبر داد

حضور 21 سرمایه‌گذار خارجی در اردبیل/ فراهم شدن جذب فاینانس 200 میلیون دلاری برای اجرای طرح‌های مختلف

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل گفت: با حضور 21 سرمایه‌گذار خارجی طی سال گذشته و امسال قرار است 140 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان اردبیل انجام شود.

حضور 21 سرمایه‌گذار خارجی در اردبیل/ فراهم شدن جذب فاینانس 200 میلیون دلاری برای اجرای طرح‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری صبح امروز در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در کشور بیش از 7 میلیارد دلار هدف‌گذاری در حوزه‌های مختلف انجام شده که سهم استان اردبیل 140 میلیون دلار است که ما از سال گذشته شاهد حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان هستیم.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز ادامه این فرایند را در جذب این سرمایه‌گذاران خارجی در استان اردبیل شاهد باشیم تا زمینه یک تحول جدی فراهم آید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از فراهم شدن جذب فاینانس به مبلغ 200 میلیون دلار برای اجرای طرح‌های مختلف خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده که امیدواریم به سرعت زمینه و بستر آن با توجه به توانمندی‌هایی که در استان اردبیل وجود دارد فراهم آید.

مظفری از استقرار خزانه‌داری الکترونیکی در تمام دستگاه‌های دولتی برای پرداخت همزمان حقوق کارکنان خبر داد و یادآور شد: با استقرار خزانه‌داری الکترونیکی پرداختی‌ها در استان اردبیل به مانند پرداختی برخی از دستگاه‌های دولتی به شکل ملی یکپارچه و هماهنگ فراهم می‌آید.

وی ساماندهی اموال دولتی را از دیگر اولویت‌های اقتصاد و دارایی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توصیف کرد و گفت: از ابتدای امسال دستگاه‌های دولتی موظف شدند تا اموال خود را شناسایی و به ثبت منظم و الکترونیکی آن اقدام کنند که این کار مانع از سوءاستفاده‌های احتمالی خواهد شد.

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل گفت: با حضور 21 سرمایه‌گذار خارجی طی سال گذشته و امسال قرار است 140 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان اردبیل انجام شود.

مظفری تأکید بر سیاست انضباط مالی را یادآور شد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این انضباط مالی می‌تواند در توزیع اعتبارات، امکانات و برخی از زیرساخت‌ها بسیار کارگشا و مؤثر باشد.

وی در پایان سخنان خود از راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف استان برای تسهیل امر سرمایه‌گذاری و رفع موانع اداری در این زمینه خبر داد و گفت: استان اردبیل در بهبود فضای کسب و کار رتبه شش را به دست آورده و امسال امیدواریم این جایگاه به چهارم ارتقا یابد که قطعاً این حرکت در سایه فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بوده است.

انتهای پیام/62001/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول