اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

سؤالات دینی خود را در نمایشگاه قرآن از این غرفه بپرسید+تصاویر

بازدید‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که سؤالاتی در حوزه‌های مختلف احکام، اعتقادات، تربیت فرزند و خانواده دارند، می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود را در غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم بیابند.

سؤالات دینی خود را در نمایشگاه قرآن از این غرفه بپرسید+تصاویر

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن‌کریم با 6 کارشناس پاسخگو در زمینه‌های مختلف قرآن، احکام، اعتقادات، تربیت فرزند، خانواده و مشاوره و ارائه محصولات حضور دارد.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، حجت‌الاسلام محسن اصغرنژاد از محقق قرآنی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبودیت، ماه انس با قرآن و بهره‌گیری از معارف قرآن است، ابراز داشت: سزاوار است که متولیان امر قرآنی مسیر انس با قرآن و فهم این اقیانوس بیکران را برای جامعه مهیا کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که نمایشگاه قرآن برای انجام این رسالت بزرگ فرهنگی در جامعه توانسته است مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به شعار نمایشگاه امسال «پیش به سوی فهم قرآن» افزود: انتظار از هر مسلمان و مؤمن خصوصاً در این ماه مبارک انس بیشتر با قرآن، فهم و تدبر در آن و اراده جدی برای همرنگی با قرآن است.

این محقق قرآنی با بیان اینکه در روزهای نخست این غرفه با استقبال بازدیدکنندگان و موج سؤالات مطرح شده از سوی آن‌ها مواجه شده است، اظهار داشت: شاید بتوان گفت حضور کارشناسان این مرکز با تخصص‌های مختلف غنای خاصی به نمایشگاه قرآن داده و می‌تواند پاسخگوی سؤالات و رضایت بخشی سلیقه‌های مختلف مراجعه کنندگان را در پی داشته باشد.

همچنین حجت‌الاسلام محمد مهدوی مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی از رونمایی از اثر جدید مرکز با عنوان «نجوم در قرآن» در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

به گزارش فارس، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه در مصلی امام خمینی(ره) برقرار است.

در ادامه تصاویری از حضور بازدیدکنندگان از غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم می‌آید:

 

 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول