اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

موتلفه اسلامی از سرمایه‌های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حزب موتلفه اسلامی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

موتلفه اسلامی از سرمایه‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از  اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی به مناسبت سالروز شهادت شهدای موتلفه از حزب موتلفه اسلامی به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی بر نقش بی‌بدیل موتلفه اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب تاکید و تصریح کرد: موتلفه اسلامی از ابتدای نهضت همواره در کنار امام خمینی (ره) و در صحنه‌هایی چون سخنرانی امام در مدرسه فیضیه قم، مخالفت با لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی، قیام 15 خرداد، قیام مردم ورامین، قم و تهران و امثالهم حضوری فعال و انقلابی داشته است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی یک جریان انقلابی فعال، بی‌ادعا و مسئولیت‌پذیر است، گفت: این حزب و شخصیت‌هایی چون مرحوم مهدی عراقی، عسگراولادی، شفیق، امانی و... از سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که جان و مال خود را برای پیروزی انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ماجرای ترور حسنعلی منصور را یکی از اقدامات انقلابی موتلفه اسلامی دانست که در دفاع از استقلال کشور و اسلام و مرجعیت صورت گرفت.

وی افزود: شهدای موتلفه اسلامی که در 26 خرداد سال 1344 به شهادت رسیدند،آگاهانه و شجاعانه وارد صحنه شدند و با ترور منصور نشان دادند که کشور از نیروهای مؤمن انقلابی خالی نیست و اجازه نخواهند داد که استقلال کشور با قراردادهای ننگین و استعماری به تاراج برود و به اسلام و مرجعیت شیعه توهین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهدای موتلفه را آگاه به شرایط زمان دانست و بیان کرد: این شهدای گران‌قدر با نظرخواهی از مراجع آن زمان دست به ترور منصور زدند و پس از دستگیری در بیدادگاه شاه شجاعانه گفتند که ما اگر به شاه دسترسی داشتیم او را ترور می‌کردیم، چون ام‌الفساد شاه است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای موتلفه اسلامی بیان کرد: امروز شما به عنوان میراث داران این شهدا وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارید و باید در راستای عملیاتی کردن نظرات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری اقدام کنید.

وی ادامه داد: همچنین باید در فضای فرهنگی با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خوب و سازنده به این حوزه سامان دهید و در عرصه اقتصادی نیز با تدوین برنامه‌های منطقی و مفید برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارید و از جذب و تربیت جوانان نیز غفلت نکنید.

انتهای پیام/2299/صا40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول