اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن سه‌شنبه افتتاح می‌شود/ حضور 20 میهمان از 15 کشور جهان

بخش بین‌الملل بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سه‌شنبه 1 تیرماه آغاز می‌شود. در این بخش 20 هنرمند و فعال قرآنی از 15 کشور جهان به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن سه‌شنبه افتتاح می‌شود/ حضور 20 میهمان از 15 کشور جهان

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هر سال حداقل یک هفته پس از افتتاح رسمی نمایشگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

امسال بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حالی آغاز شد که مسئولان در همان روزهای نخستین برپایی این نمایشگاه از حضور کشورهایی که قرار است به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کشورمان بیایند، اطلاع دقیقی نداشتند تا اینکه سرانجام مدیر کمیته بین‌الملل نمایشگاه از حضور 20 میهمان خارجی خبر داد.

با توجه به اینکه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن کریم» آغاز شد و تمامی بخش‌ها نیز این رویکرد را پیگیری می‌کنند، توجه به تحقق این شعار در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و انتظار می‌رود بخش بین‌الملل نیز این اهداف را دنبال کند.

غلامرضا نوعی مدیر کمیته بین‌الملل نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از آغاز این بخش از سه‌شنبه اول تیرماه خبر داد و گفت: امسال هنرمندان و فعالان قرآنی از 15 کشور جهان همچون تونس، چین، صربستان، عراق، ایتالیا، روسیه، الجزایر، ترکیه، افغانستان، بحرین به نمایشگاه قرآن می‌آیند.

وی با بیان اینکه هنوز حضور برخی از فعالان قرآنی کشورهای جهان قطعی نشده است، افزود: امیدواریم تا روز افتتاحیه این بخش شاهد حضور فعالان قرآنی کشورهای مختلف جهان باشیم.

به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد آغاز شد و تا 8 تیر ماه مصادف در مصلای امام خمینی(ره) میزبان مردم قرآن دوست کشورمان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول