اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

به دلیل عدم حضور رئیس جمهور

مراسم تکریم خادمان قرآن امشب برگزار نمی‌شود

مراسم تکریم خادمان قرآن که طبق وعده مسئولان وزارت ارشاد قرار بود امشب هم‌زمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شود، به دلیل نداشتن زمان کافی رئیس جمهور برای حضور در این مراسم به تعویق افتاد.

مراسم تکریم خادمان قرآن امشب برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم خادمان قرآن که هر سال در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شد سال گذشته به دلیل مشغله کاری رئیس جمهور پس از ماه مبارک رمضان و با تأخیری بیش از 6 ماه یعنی در بهمن سال 1394 برگزار شد.

به گفته مسئولان وزارت ارشاد این مراسم امسال باید در شب میلاد حضرت مجتبی(ع) در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شد اما این‌بار هم به دلیل نداشتن زمان کافی روحانی برپایی این همایش به تعویق افتاده است.

این در حالی است که مسئولان بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روزهای گذشته در تدارک دکور و آماده‌سازی سالن به منظور برپایی این مراسم بودند اما طی مکاتبات مسئولان، مراسم تکریم خادمان قرآن در زمان تعیین شده برگزار نمی‌شود.

امید است مسئولان دولتی به ویژه شخص رئیس جمهور توجه بیشتری به امور فرهنگی و به ویژه جامعه قرآنی کشور داشته باشد و برای برپایی مراسم‌های فرهنگی و قرآنی زمان خود را خالی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول