اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

کشور از بهترین امنیت برخوردار است

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز آتش فتنه‌های تکفیری حول کشور ما زبانه می‌کشد، گفت: به حول قوه الهی و هوشیاری عناصر داخل کشور این مسأله هدایت می‌شود و کشور همچنان از بهترین امنیت برخوردار خواهد بود.

کشور از بهترین امنیت برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود زمانی قمی شنبه شب در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی اظهار کرد: کشور ما با حوادث بسیار زیادی به صورت طبیعی مواجه است که منشأ درون جغرافیایی دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از حوادث ممکن است از منشأ بیرونی برخوردار باشند که شروع و کنترل آن از دست انسان خارج است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز آتش فتنه‌های تکفیری حول کشور ما زبانه می‌کشد، بیان کرد: به حول قوه الهی و هوشیاری عناصر داخل کشور این مسأله هدایت و کشور از بهترین امنیت برخوردار خواهد ماند.

زمانی قمی خاطر نشان کرد: با وجود تمام این هوشیاری‌ها باید احتمال وقوع بحران‌هایی که منشأ بیرونی را دارا هستند، در کشور پیش‌بینی کرد.

وی تشکیل کارگاه مدیریت بحران با رویکرد رسیدن به فضای هماهنگی مدیران استان‌را در مقابله با حوادث دشوار یک اقدام مهم برشمرد و تصریح کرد: با تشکیل این کارگاه‌ها تجربیات کنار هم قرار می‌گیرند و راهکار مقابله با بحران به وجود می‌آید.

استاندار مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی از مجموع 25 حادثه متنوع در کشور 20 حادثه را تجربه کرده است و مدیران استان در این زمینه همکاری خوبی را در مواجهه با این حوادث به عمل آوردند که این روحیه باید تقویت شود.

زمانی قمی با بیان اینکه یک استان نمی‌تواند با حوادث پیرامون خود به تنهایی برخورد و به مقابله با آن بپردازد، تصریح کرد: استان مرکزی ممکن است در یک حادثه معین باشد و با تمام کشور به تبادل تجربه بپردازد.

وی بیان کرد: تشکیل کارگاه آموزشی مدیریت بحران با رویکرد رسیدن به فضای هماهنگی مدیران استان‌ها یک مسیر است و انتقال دانش را در این حوزه هموارتر می‌کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: تشکیل این کارگاه آموزشی یک فرمان حکومتی است و منطق ایجاد می‌کند خود را به دانش و روش‌های مورد نیاز مقابله با بحران مجهز کنیم.

زمانی قمی با اشاره به فرا رسیدن راهپیمایی بزرگ روز قدس خاطر نشان کرد: در این روز مسلمانان جهان فریاد برائت و اعتراض خود را نسبت به حمله‌های وحشیانه صهیونیسم غاصب سر می‌دهند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ 87002/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول