اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

دیدار هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی با نوبری عکاس پیشکسوت

اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل نوبری عکاس پیشکسوت استان، ضمن تجدید دیدار از وی برای برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های منتخب در حاشیه مراسم روز خبرنگار امسال این انجمن دعوت کردند.

دیدار هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی با نوبری عکاس پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل نوبری ضمن تجدید دیدار از وی برای برگزاری نمایشگاهی از عکس‌های منتخب در حاشیه مراسم روز خبرنگاران امسال این انجمن دعوت کردند.

کاظم نوبری،‌ عکاس خبری پیشکسوت آذربایجان‌شرقی که اکنون پا به سن گذاشته و به دور از عرصه خبر دوران نقاهت خود را می‌گذراند مورد عیادت اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

کاظم نوبری نیز در این دیدار به بیان خاطرات خود از صحنه‌های مختلف خبری استانی،‌ ملی و بین‌المللی پرداخت و از همه کسانی که هنوز هم به یادش هستند، تشکر کرد.

وی با گلایه از برخی مسئولان که فراموشش کرده‌اند کرد و با آرزوی موفقیت برای عکاسان خبری جوان، اظهار کرد: سوژه‌یابی و فهم معنای سوژه نخستین عامل موفقیت یک عکاس خبری است و باید جوانان از روزهای آغازین کار خود با فنون کار آشنا شوند.

نوبری متولد 1318 است و می‌توان از وی به عنوان قدیمی‌ترین عکاس خبری آذربایجان‌شرقی یاد کرد که به گفته خودش عکس‌های نابی از دوره‌های مختلف از انقلاب و جنگ تحمیلی گرفته تا عرصه‌های بین‌المللی ورزشی و اجتماعی عکس دارد.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول