اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر خبر داد

نظارت بر صادرات بیش از 38 هزار گلدان گل‌و‌گیاه زینتی در بندر نوشهر

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از نظارت بر صادرات 38 هزار و 570 گلدان گل‌و‌گیاه زینتی از سوی واحد قرنطینه این مدیریت مستقر در بندر نوشهر در خرداد‌ماه امسال خبر داد.

نظارت بر صادرات بیش از 38 هزار گلدان گل‌و‌گیاه زینتی در بندر نوشهر

محمدرضا رضوی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از سوی واحد قرنطینه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر مستقر در بندر نوشهر در خرداد ماه امسال نظارت بر صادرات 38 هزار و 570 گلدان گل‌و‌گیاه زینتی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت نظارت بر واردات 74 هزار و 764 تن گندم خوراکی، جو، ذرت، ارزن و گندم دامی و 8 هزار و 627 متر مکعب چوب در واحد قرنطینه‌ای این مدیریت انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: نظارت بر ترانزیت 80 تن کالا شامل کشمش از افغانستان به روسیه یک‌ماهه اخیر در واحد قرنطینه‌ای این مدیریت مستقر در بندر نوشهر صورت گرفته است.

رضوی‌زاده از توزیع بیش از 154 تن کود شیمیایی اوره و سوپر فسفات بین کشاورزان شهرستان نوشهر در خرداد‌ماه امسال خبر داد و افزود: توزیع کود شیمیایی از زمان برداشت جو در سطح هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.

وی از انعقاد قرارداد بیمه برنج در سطح 200 هکتار با کشاورزان نوشهری خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر اظهار کرد: نصب و شارژ 10 تله مکفیل جهت ردیابی مگس میوه و تهیه و توزیع 60 مورد طعمه مسموم جوندگان زیان آور یک ماهه اخیر در این شهرستان انجام شده است.

رضوی‌زاده گفت: بررسی و نسخه پیچی بیش از 100 نمونه گیاهی برای کنترل آفات و بیماری‌ها و سه مورد نظارت بر عملکرد فروشندگی سموم و اخطار برای رعایت قوانین سازمان حفظ نباتات در این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/86035/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول