اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 2 مسابقه مرحله نیمه‌نهایی

فینالیست‌های جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در قم معرفی شدند

تیم‌های صعود کننده به مسابقه فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم با انجام دو بازی مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

فینالیست‌های جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پایان رقابت هشت تیم شرکت کننده در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی بازی‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌ها به میزبانی صدا و سیمای مرکز استان قم با صعود دو تیم هم‌گروه مرحله مقدماتی یعنی معاونت سیمای قم و حراست صدا و سیما به فینال بازی‌ها همراه بود.

زمین چمن مصنوعی صدا و سیمای مرکز قم در مرحله نیمه نهایی خود میزبان چهار تیم دانشکده صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت سیما و حراست مرکز قم بود تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال بازی‌های جام رمضان رسانه‌های قم مشخص شود.

این در حالی است که امسال این رقابت‌ها پس از قرعه‌کشی، بین هشت تیم شرکت کننده به شکل دوره‌ای و در شب‌های ماه مبارک رمضان بعد از مراسم افطار دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در دو گروه چهار تیمی سپری کرد و در پایان از هر یک از گروه‌های مقدماتی، دو تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

امسال تیم‌های فوتسال معاونت سیما، واحد مرکزی خبر قم، حراست صدا و سیما و معاونت برنامه‌ریزی صدا و سیما مرکز استان قم در گروه نخست مرحله مقدماتی حضور داشتند، در حالی که بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی با رقابت تیم‌های رادیو معارف قم، باشگاه خبرنگاران جوان، دانشکده صدا و سیما و خبرنگاران ورزشی قم برگزار شد.

مرحله مقدماتی نیز با حضور تیم‌های فوتسال معاونت سیما، واحد مرکزی خبر قم، حراست صدا و سیما و معاونت برنامه‌ریزی صدا و سیما مرکز استان قم در گروه نخست و تیم‌های رادیو معارف قم، باشگاه خبرنگاران جوان، دانشکده صدا و سیما و خبرنگاران ورزشی قم در گروه دوم به انجام رسید.

مسابقات سال 1395 فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم در حالی دیدارهای مرحله مقدماتی خود را سپری کرد که از گروه نخست این مرحله تیم‌های فوتسال معاونت سیما و واحد حراست صدا و سیمای مرکز قم به عنوان تیم‌های اول و دوم به نیمه نهایی راه یافتند.

بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی این مسابقات نیز در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال دانشکده صدا و سیما با کسب سه پیروزی و 9 امتیاز به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی صعود کرد و تیم فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان تیم دوم از این گروه به جمع چهار تیم برتر پیوست.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات جام رمضان رسانه‌‌ها در صدا و سیمای مرکز قم، نخستین بازی را تیم‌های معاونت سیما و باشگاه خبرنگاران جوان قم انجام دادند و در این دیدار جذاب و تماشایی سه بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت تیم معاونت سیما به برتری دو بر یک رسید و راهی فینال شد.

مسابقه دوم مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌ها بین تیم‌های حراست مرکز قم و دانشکده صدا و سیما برگزار شد و در پایان این تیم حراست بود که در میان ناباوری تیم صدرنشین گروه دوم مقدماتی یعنی دانشکده صدا و سیما را که با 9 امتیاز و اقتدار کامل به نیمه نهایی آمده بود را در ضربات پنالتی پنج بر سه مغلوب کرد و حریف معاونت سیما در دیدار نهایی شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسوولان برگزاری این مسابقات، امشب و از ساعت 22:30 دقیقه در زمین چمن مصنوعی صدا و سیما مرکز قم، تیم‌های فوتسال معاونت سیما و حراست مرکز قم که در مرحله گروهی نیز با یکدیگر هم‌گروه بوده‌اند برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول