اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

اثر چخوف به زبان گیلکی در رشت روی صحنه می‌رود

نمایش «خرس و خواستگاری» اثر چخوف به زبان گیلکی به‌زودی در رشت روی صحنه می‌رود.

اثر چخوف به زبان گیلکی در رشت روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نمایش «خرس و خواستگاری» کاری از آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی افرا با مجوز رسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اثر «آنتوان چخوف» با طراحی و کارگردانی محمد حسن معجونی به زبان گیلکی به‌زودی در رشت به روی صحنه می‌رود.

مدیر روابط عمومی نمایش خرس و خواستگاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت گفت: دستیاران کارگردان این نمایش آرزو عادلی و شکوفه داودی، منشی صحنه آرزو عادلی، طراح صحنه و لباس محمدحسن معجونی، طراح گرافیک آرمان کوچک و مدیر پروژه مهرداد هنرمند هستند.

حمید نظرخواه علیسرایی درباره زمان نمایش مذکور گفت: نمایش خرس و خواستگاری از 25 تیرماه تا یکم مردادماه رأس ساعت 19:30 در مجتمع فرهنگی‌ هنری خاتم‌الانبیا(ص) سالن دکتر رحمدل رشت اجرا می‌شود.

به گفته وی، در نمایش «خرس و خواستگاری» برنا انصاری، برنوش پورغفار، روشنک شعبانی، عارف گم‌‌زاد، مهتاب محبوب، مهیار ندایی و مریم نژاد به ایفای نقش می‌پردازند و برگردان این نمایش به زبان گیلکی توسط مریم‌ نژاد صورت گرفته است.

این مسؤول از علاقه‌مندان خواست: برای تهیه بلیت به آموزشگاه افرا واقع در خیابان سعدی، بالاتر از بازار روز و شهر کتاب خیابان گلسار رشت مراجعه کنند، ضمن اینکه فروش آنلاین بلیت از طریق سامانه www.haftsaz.com امکانپذیر بوده و همزمان با روزهای اجرا، امکان تهیه بلیت از طریق گیشه فراهم است.

به گزارش فارس، خلاصه داستان، «خواستگاری» درباره زن جوانی بوده که تازه شوهرش را از دست داده و با مرد طلبکاری روبرو می‌شود که ادعا می‌کند از همسر زن مبلغ هنگفتی طلبکار است و مرد طلبکار تنها در صورتی راضی به ترک خانه می‌شود که طلبش را وصول کند تا اینکه ...

انتهای پیام/2300/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول