اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان خبر داد

پیشرفت 80 درصدی عملیات تعریض خیابان مطهری گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: عملیات تعریض و آزادسازی خیابان آیت‌الله مطهری گلپایگان یک کیلومتر است که تاکنون 80 درصد از آن عملیاتی و اجرا شده است.

پیشرفت 80 درصدی عملیات تعریض خیابان مطهری گلپایگان

مسعود اسکندری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: با توجه به افزایش وسائل نقلیه عبوری به‌خصوص در خیابان آیت‌الله مطهری که در ورودی شهر گلپایگان قرار دارد، نیاز به تعریض در این خیابان احساس می‌شد.

وی با اشاره به اینکه طرح تعریض خیابان آیت‌الله مطهری سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از هفته گذشته تاکنون عملیات تخریب و آزادسازی 9 واحد تجاری از 12 واحد تجاری این خیابان با توافق صاحبان واحدهای تجاری و با دستور دادستانی اجراشده است.

اسکندری تأکید کرد: تعریض خیابان آیت‌الله مطهری که از پرترددترین خیابان‌های سطح شهر گلپایگان است نیازمند همکاری مالکین و ذی‌نفعان مغازه‌ها و ساکنین این خیابان است و همکاری مردم در این راستا نقش به‌سزایی در جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد داشت.

وی ابراز کرد: همکاری مردم در اجرای طرح و پروژه‌هایی از این قبیل سبب افزایش سرعت در روند کار و پیشرفت و بهبود بافت شهر می‌شود که قطعاً پس از اتمام پروژه رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر گلپایگان اظهار داشت: عملیات طرح تعریض و آزادسازی خیابان آیت‌الله مطهری یک کیلومتر است که تاکنون 80 درصد از آن عملیاتی و اجرا شده است.

اسکندری با اشاره به اینکه تاکنون   واحد تجاری در خیابان آیت‌الله مطهری باارزش کارشناسی  بالغ‌بر 750 میلیارد ریال تخریب‌شده است؛ تصریح کرد: با تخریب 3 واحد تجاری عملیات تعریض و آزادسازی این خیابان تا پایان این هفته اجرا می‌شود.

وی با تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی در اجرای حکم تخریب طبق ماده 8 قانون تخریب راه‌های شریانی در شهرها و همکاری صاحبان تجاری این خیابان، گفت: خیابان آیت‌الله مطهری حدفاصل میدان قاضی زاهد تا ورودی شهر گلپایگان واقع‌شده است.

انتهای پیام/63071/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول