اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

تزریق 50 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و بازسازی راه روستایی نکا

فرماندار نکا از تزریق 50 میلیارد ریال اعتبار به راه روستایی نکا خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبارات شاهد رشد قابل توجهی در راه روستایی نکا خواهیم بود و بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

تزریق 50 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و بازسازی راه روستایی نکا

جعفر احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا با اشاره به دیدار با معاونان وزارت راه و شهرسازی در تهران که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: پس از این دیدار و بررسی مشکلات راه روستایی، 50 میلیارد ریال اعتبار به این راه‌ها اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبارات ویژه راه روستایی بالادست است که 50 کیلومتر از این راه‌های روستایی بالادست را شامل می‌شود که با توجه به اینکه از سال گذشته نیز آسفالت و بهسازی 70 کیلومتر از راه روستائی نکا در دست اجراست با اضافه شدن مسیرهای جدید، 120 کیلومتر آسفالت و بهسازی جاده روستایی از سال گذشته و امسال در دست اجرا قرار می‌گیرد.

فرماندار نکا با اشاره به آسفالت 70 کیلومتر جاده روستایی نکا در بخش هزارجریب و مناطق بالادست در سال گذشته و میزان اعتبارات گفت: آسفالت سال گذشته در این مناطق در قالب دو بسته با اعتبار 200 میلیارد ریالی عملیاتی شد که بخشی از راه‌ها آسفالت، مرمت و بهسازی شده و بقیه نیز در دست اقدام است.

این مسؤول با بیان اینکه راه روستایی نکا با مشکل مواجه است و در برخی از محورها راه روستایی مناسب برخوردار نیستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش در سال گذشته برخی از پروژه‌ها به صورت موقت تعطیل شده بود که اکنون با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در حال انجام است تا شاهد شکوفایی در بخش جاده‌سازی و راه روستاهایی باشیم.

احمدی افزود: براساس بسته آسفالت و بهسازی راه روستایی که در سال گذشته ارائه شده است؛ تاکنون جاده‌های روستایی چناربن، آکرد، دوآب، درویشان، امامیه، درویش‌خلک و... عملیات آسفالت انجام شد و آسفالت در بقیه روستاهایی که در این بسته قرار گرفته‌اند، ادامه دارد.

وی افزود: آسفالت جاده‌های روستایی مناطق مختلف شهرستان نکا از سال گذشته با قوت در حال انجام است و تنها در زمان بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی، کار تعطیل شده است که با توجه به اینکه هنوز بخشی از راه‌های روستایی ما راه آسفالت مناسب ندارند؛ امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد آسفالت جاده‌های مختلف مناطق روستایی و همچنین روکش جاده‌های قدیمی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا همچنین به زیرسازی آسفالت در برخی از محورها اشاره کرد و یادآور شد: زیرسازی آسفالت سه‌راه سوچلما به ارم و نوده به برفام انجام شده است و مابقی پروژه نیز در دست اقدام بوده و برای بخش اعظمی از روستاییان ما رضایت فراهم شده است.

این مسؤول بهسازی جاده بندبن به دامغان را نیز از جمله برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام دانست و اظهار کرد: بهسازی این محور نیز با برنامه‌ریزی، مطالعه و بررسی مناسب در دستور کار است که با توجه به اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی به این پروژه امیدواریم بخشی از انتظارات مردم در این حوزه برطرف شود.

احمدی در پایان با اشاره به در دست ساخت بودن پل 30 متری شهری، به‌عنوان پل خروجی شهر نکا گفت: این پروژه با همکاری شهردار نکا و اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی شده و در دست اقدام است که در دیدار با وزرای وزارتخانه راه و شهرسازی بخشی از اعتبارات جدید برای تکمیل این پل اختصاص یافته است که امیدواریم با فوریت به اتمام رسیده و شاهد رونق و شکوفایی در این بخش و شهر نکا باشیم.

انتهای پیام/86002/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول