اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد

رشد کیفی 66 درصدی دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه پژوهشی و انتشار مقالات

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در حوزه پژوهشی و انتشار مقالات در یک سال گذشته 45 درصد رشد کمی و 66 درصد رشد کیفی را در دانشگاه محقق اردبیلی شاهد بودیم.

رشد کیفی 66 درصدی دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه پژوهشی و انتشار مقالات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گودرز صادقی عصر امروز در نشست مسؤولان دانشگاه محقق اردبیلی با معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اردبیل اظهار کرد: در دو سال اخیر سعی کردیم تا به وظایفمان در حوزه فرهنگی و اجتماعی و تقویت فعالیت‌های معنوی به شایستگی عمل کنیم چرا که ما مأمور به تکلیف هستیم و باید به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه پژوهشی و انتشار مقالات در یک سال گذشته 45 درصد رشد کمی و 66 درصد رشد کیفی را در دانشگاه محقق اردبیلی شاهد بودیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از ایجاد فرصت‌های مطالعاتی جدید در دانشگاه و همچنین اعزام تیم‌های ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی به خارج از کشور و مسابقات کشوری خبر داد و گفت: ما معتقدیم همه فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری وسیله‌ای هستند تا زمینه تحقق فرهنگ را به عنوان یک هدف اصلی شاهد و ناظر باشیم.

صادقی با یادآوری اینکه با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و مجوزهای صادر شده برای فعالیت تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های متعدد در دانشگاه اقدامات خوبی نیز آغاز شده است، افزود: هم اکنون در دانشگاه محقق اردبیلی رشد 6 تا هفت برابری برنامه‌های فرهنگی را شاهد هستیم به طوری‌که پنج تشکل، 53 انجمن، 23 کانون و 67 نشریه در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر در سال 92 نیم برنامه فرهنگی در هر روز کاری اجرا می‌شد هم اکنون 2.8 دهم برنامه در هر روز در دانشگاه محقق اردبیلی و با کمک نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

صادقی به تشکیل 14 کارگاه معصوم‌شناسی و توسعه مرکز فرهنگی آذربایجان و همچنین فعالیت دفتر حقوقی زنان در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و ادامه داد: ما در کنار همه فعالیت‌ها همواره حامی دانشجویانمان بودیم به طوری‌که اجازه ندادیم دانشجویی بی‌جهت و بی‌دلیل به جاهای مختلف احضار شود.

وی از رشد 800 درصدی فعالیت انجمن‌های علمی و همچنین 956 درصدی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه در دو سال اخیر خبر داد و گفت: روزانه 420 دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت دارند.

صادقی صدور مجوز برای 67 نشریه دانشجویی را یادآور شد و افزود: در حال حاضر 45 نشریه دانشجویی و 23 کانون دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول