اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس تأکید کرد

لزوم توجه کشاورزان و عشایر فارس به بیمه کردن خود با توجه به حمایت دولت

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس بابیان این‌که کشاورزان، روستاییان و عشایر باید به بحث بیمه خود بسیار اهمیت دهند گفت: این صندوق پشتوانه خوبی برای آینده این اقشار با توجه به حمایت دولت است.

لزوم توجه کشاورزان و عشایر فارس به بیمه کردن خود با توجه به حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حسن کمالی بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و روسای ادارات آموزش‌وپرورش، بهزیستی، کمیته امداد، تأمین اجتماعی، تعاون روستایی، شهرداران، مسؤولان کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در قیروکارزین، نماینده صنف کشاورزان، تعاونی‌های روستایی و عشایری، نماینده امور عشایر و دهیاران همراه بود اظهار داشت: در شهرستان‌های شمالی فارس میزان استقبال از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به شهرستان‌های جنوبی تفاوت معناداری دارد.

وی افزود: این اختلاف آمار باید با تلاش بیشتر و اطلاع‌رسانی بهتر رفع شده و با توجه به شرایط سخت کار در شهرستان‌های جنوبی شاهد استقبال بیشتر این قشر از خدمات این صندوق بیمه برای برخورداری از آینده‌ای بهتر باشیم.

کمالی بابیان این‌که حق بیمه در صندوق 15 درصد است که 10 درصد آن نیز توسط دولت تأمین می‌شود تصریح کرد: مبنای پرداخت حق بیمه، سطح درآمدی انتخاب‌شده توسط متقاضی است که به‌صورت اختیاری بوده و هرساله هشت سطح درآمدی به بیمه‌شده معرفی می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: انتخاب سطح درآمدی بالاتر به معنای دریافت حقوق مستمری بیشتر است ضمن این‌که دو برابر حق بیمه پرداختی توسط هر فرد را دولت پرداخت می‌کند.

کمالی با بیان اینکه حداقل پرداختی سالانه برای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس یک‌میلیون و 800 هزار ریال است افزود: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مزایای این بیمه به نمایندگان کارگزاری‌های این صندوق در شهرستان خود مراجعه کرده و نسبت به بیمه خود اقدام کنند.

 انتهای پیام/2448/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول