اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسؤولان و آحاد مردم

آیین بزرگداشت مادر شهیدان برزگر در اردبیل برگزار شد

با حضور مسؤولان استان اردبیل و آحاد مردم شهیدپرور اردبیل یاد و خاطر مادر شهیدان شاپور و علیرضا برزگر در اردبیل برگزار شد.

آیین بزرگداشت مادر شهیدان برزگر در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در مسجد معجز اردبیل برگزار شد، آیین بزرگداشت سومین روز درگذشت مادر شهیدان سردار شاپور و علیرضا برزگر در اردبیل با حضور آحاد مردم و ادای احترام به شهدای والامقام و قرائت فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

در این مراسم که استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس، مسؤولان و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عموم مردم مؤمن و ولایتمدار اردبیل حضور داشتند، به پاس احترام این مادر صبور و فداکار شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و صلوات یاد و خاطره مادر شهیدان شاپور و علیرضا برزگر را گرامی داشته و برای علو درجات او آرزوی رحمت و غفران الهی کردند.

در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: ما همه سرمایه‌های مادی و معنوی خود را به برکت مجاهدت شهدایی داریم که در دامن چنین مادران آسمانی و پرهیزکار پرورش یافته و شیر پاک خورده‌اند.

سردار جلیل بابازاده با بیان اینکه مادر شهیدان شاپور و علیرضا برزگر سال‌های سال در فراغ فرزندانش صبورانه و با عزت و شرافت تمام زندگی کرد و امروز در جوار رحمت الهی آرام گرفته است، تصریح کرد: ما امروز در مهلکه سخت تربیت و تعالی به چنین مادرانی نیاز داریم تا بتوانند فرزندانی غرورآفرین همچون شاپور و علیرضا تربیت و پرورش داده و از دامن پاک آنها چنین فرزندانی هدیه به اسلام شوند.

وی با یادآوری اینکه چنین مادرانی همیشه به اسوه زنان عالم اسلام زهرای مرضیه و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) در اخلاق‌، منش، حجاب، عفاف، سیره و سلوک تأسی می‌کنند، گفت: مادر شهیدان برزگر نیز از جنس همین مادرانی بود که قطعاً رفتار و منش همراه با عزت و بزرگی آن مرحوم در تاریخ جاودانه می‌ماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: تکریم خانواده‌های شهدا امروز وظیفه همه مسؤولان است و نباید در این باب دچار قصور و کوتاهی شده و یا بخواهیم حقایق را نادیده گرفته و یا نسبت به آن غافل شویم.

انتهای پیام/62001/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول