اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد

نجات یک‌هزار و 216 نفر از غرق شدن در دریای مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از کاهش 18 درصدی غرق‌شدگان در تیرماه در ساحل مازندران خبر داد و گفت: یک‌هزار و 216 نفر از هموطنان در محدوده دریای مازندران توسط عوامل امدادی هلال احمر از غرق‌شدن نجات یافته‌اند.

نجات یک‌هزار و 216 نفر از غرق شدن در دریای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری با اشاره به اینکه در سال‌جاری کمیته کاهش و پیشگیری غریق، مسؤولیت ساماندهی سواحل مازندران را به جمعیت هلال احمر واگذار کرد، اظهار کرد: با تفاهمی که میان جمعیت هلال احمر و وزارت کشور صورت گرفت؛ ساماندهی سواحل مازندران در این استان آغاز شد.

وی درباره شناسایی نقاط حادثه‌خیز با هماهنگی استانداری و فرمانداری‌ها، افزود: در کمیته کاهش غریق با هماهنگی که با همه عوامل داشتیم، توانستیم 351 نقطه حادثه‌خیز و نقاط ممنوعه شنا را شناسایی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: جدای از اینکه در تمام این مناطق، ناجیان غریق و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر مستقر شده‌اند، هموطنان باید توجه داشته باشند که در مناطق شنا ممنوع، به هیچ عنوان شنا نکنند.

اکبری با تأکید بر اینکه در تیرماه امسال تعداد غرق‌شدگان در دریای مازندران 18 درصد کاهش پیدا کرد، گفت: یک‌هزار و 216 تن از هموطنان در محدوده دریای مازندران توسط عوامل امدادی هلال احمر از غرق‌شدن نجات یافته‌اند.

به گفته وی، به هموطنان توصیه می‌کنیم تا حتما از مناطقی که طرح سالم‌سازی دریا اجرا می‌شود، برای شنا استفاده کنند.

انتهای پیام/86018/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول