اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

کاراته‌کاهای امید با بزرگسالان سه روز تمرین خواهند کرد

هروی: تقریبا مراحل اعزام کاراته‌کاها به پرتغال انجام شده/ مسئولان قول اعزام داده‌اند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تقریبا مراحل اعزام کاراته‌کاها به مسابقات دانشجویان جهان انجام شده و امیدوارم برای اعزام تیم ملی به پرتغال مشکلی پیش نیاید.

هروی: تقریبا مراحل اعزام کاراته‌کاها به پرتغال انجام شده/ مسئولان قول اعزام داده‌اند

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آغاز مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته، گفت: خوشبختانه مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته از روز گذشته آغاز شده و این مرحله نیز تا 11 مرداد‌ماه پیگیری خواهد شد. طبق برنامه ریزی که از قبل شده بود، قرار است در این مرحله کاراته‌کاهای تیم ملی امید برای تمرین مشترک با ملی پوشان بزرگسال در اردوها حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات دانشجویان جهان مشخص شده است یا خیر، گفت: طبق آخرین خبرها، مسئولان فدراسیون کاراته با مشارکت خوبی که با مسئولان فدراسیون ورزش های دانشگاهی داشتند تقریبا مراحل اعزام تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان انجام شده است. نامه نگاری‌ها از سوی وزارت امور خارجه با سفارت پرتغال انجام شده و امیدوارم که برای اعزام تیم ملی مشکلی وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه، عنوان کرد: مسابقات از روز 20 مردادماه آغاز خواهد شد و مسئولان ورزش‌های دانشگاهی قول داده‌اند که تیم ملی را به این رقابت‌ها اعزام کنند. امیدورام که شرایط برگزاری مسابقات کاراته وان ترکیه هم برای کشور میزبان مهیا شود تا قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی اتریش در رویداد‌های کاراته وان ترکیه و آلمان نیز شرکت کنیم؛ چرا که این رقابت‌ها در آستانه آغاز مسابقات جهانی اتریش برای ما مهم است. ملی پوشان با حضور در این سه رویداد مهم می‌توانند به آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات اتریش برسند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول