اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد

برگزاری پرسمان اعتقادی در شهرستان بروجن

کارشناس امور قرآنی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از برگزاری پرسمان اعتقادی با هدف «پاسخگویی به سؤالات جوانان» در این شهرستان خبر داد.

برگزاری پرسمان اعتقادی در شهرستان بروجن

حجت‌الاسلام محمد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در هفته جاری برای نخستین بار، جلسه ویژه برنامه پرسمان اعتقادی از ساعت 18 به مدت سه روز همراه با نماز مغرب و عشاء در پارک ملت بروجن ویژه گردشگران و افراد حاضر در پارک برگزار شد.

کارشناس امور قرآنی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: محمد بهرامی دکترای فلسفه ادیان و ابوالفضل سپاهی کارشناس ارشد فلسفه اخلاق در موضوع نیاز انسان معاصر به دین به سؤالات حضار پاسخ دادند.

وی ادامه داد: پرسمان دیگر با موضوع هویت انسان و نقش آن در زندگی اجتماعی در شهرستان بروجن برگزار و به سؤالات افراد پاسخ داده شد.

منصوری گفت: این طرح که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و از ضرورت‌های جبهه فرهنگی و تبلیغی است در عمر کوتاه خود دستاوردهای فراوانی به همراه داشت.

وی افزود: ویژه برنامه پرسمان اعتقادی از جمله برنامه‌های موفق در پاسخگویی به سؤالات دینی مردم بود که با توجه به موضوعات مهم اعتقادی برگزار شد.

کارشناس امور قرآنی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان دوره‌های آموزشی قرآن‌کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و روخوانی در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/68014/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول