اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نودژ:

آمریکا با فریب برخی افراد داخلی زمزمه برجام منطقه‏‌ای را مطرح می‏‌کند

امام جمعه موقت شهر نودژ گفت: آمریکای جنایتکار و عهدشکن با خدعه، دروغ و تزویر به تعهدات خود عمل نمی‌‏کند، بلکه با فریب برخی از افراد در داخل کشور، زمزمه برجام منطقه‏‌ای و مذاکره در باب مسائل منطقه را مطرح می‏‌کند.

آمریکا با فریب برخی افراد داخلی زمزمه برجام منطقه‏‌ای را مطرح می‏‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام انصافی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نودژ اظهار داشت: تجربه برجام نشان داد که مذاکره با آمریکا جز خسارت، اثری ندارد.

وی بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در باب برجام، شیطنت آمریکا و سیاست‏‌های شیطانی عربستان که با حمایت و هدایت آمریکا صورت می‏‌گیرد، بیاناتی صریح، روشن و هدایت‌کننده بود.

امام جمعه موقت شهر نودژ ابراز داشت: یک‌‏سال از آغاز برجام و 6 ماه از پایان اقدامات ایران و انجام تعهدات توسط کشورمان می‏‌گذرد، آمریکای جنایتکار و عهدشکن با خدعه، دروغ و تزویر به تعهدات خود عمل نمی‌‏کند، بلکه با فریب برخی از افراد در داخل کشور، زمزمه برجام منطقه‏‌ای و مذاکره در باب مسائل منطقه را مطرح می‏‌کند.

وی افزود: در چند ماهه اخیر مهم‏ترین مطالبه مقام معظم رهبری از تمامی اقشار جامعه به ‏ویژه جامعه نخبگان کشور، انقلابی بودن است و در سخنرانی 14 خردادماه سال جاری در حرم امام خمینی (ره) شاخصه‌های مهم آن‏ را نیز تبیین کردند.

انصافی تصریح کرد: مطالب‌ه‏ایی تقریباً در تمامی دیدارها و سخنرانی‌ها به ‏صورت شفاف و قاطع مطرح شده است، اما آنچه که نباید از آن غفلت کرد، این است که انقلابی بودن بر حسب حال و هوای هر قشری تعریف می‏‎‌شود.

‌وی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن علاوه بر شاخصه‏‌ها و الزامات عمومی و مشترک بین تمامی اقشار به تناسب ظرفیت‌ها و کارکردهای هر طیف و قشری، ساز و کار و برنامه‏‌های راهبردی ویژه طلب می‏‌کند که از جمله انقلابی بودن نمایندگان مجلس، قوه قضائیه، دولتمردان و ... است.

امام جمعه موقت شهر نودژ عنوان کرد: امسال هیچ‏ کس از زائران ایرانی نمی‌‏تواند به حج برود، زیرا عربستان سعودی که خود را متولی بیت‌الله الحرام می‌‏‏داند و پادشاه آن که عنوان خادم خانه خدا را بر خود گذاشته است، برای حاجیان مقیم ایران ویزا صادر نمی‌کند.

انتهای پیام/80006/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول