اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس:

جاده بستان‌آباد ـ سراب ـ اردبیل به قتلگاه تبدیل شده است

نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به تردد 15 میلیون خودرو در سال از مسیر بستان‌آباد ـ سراب ـ اردبیل گفت: متأسفانه سال‌های سال بی‌توجهی این جاده را به قتلگاهی تبدیل کرده است.

جاده بستان‌آباد ـ سراب ـ اردبیل به قتلگاه تبدیل شده است

یوسف داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به وجود معادن غنی و بی‌نظیر در شهرستان سراب، اظهار داشت: شهرستان سراب قسمتی از پهنه فلزی معادن کشور محسوب می‌شود و عظیم‌ترین معادن فلزی کشور در شهرستان سراب قرار دارد و با توجه به این مسئله از همه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طرح نفلیین سینیت سراب بزرگ‌ترین طرح ملی در حال حاضر کشور است، گفت: بزرگ‌ترین معدن آلومینیوم با 6 میلیارد تن ذخیره آلومینیوم در صورت فعال شدن می‌تواند معضل بیکاری کل استان را رفع کند در این راستا مجمع نمایندگان باید به‌صورت جدی ورود پیدا کند.

جاده بستان‌آباد - سراب - اردبیل به قتلگاه تبدیل شده است

داودی در ادامه با بیان اینکه طرح اتوبان سراب ـ بستان‌آباد ـ اردبیل از دیگر پروژه‌های مهم است، بیان کرد: با توجه به اینکه 15 میلیون خودرو در سال از این مسیر تردد می‌کنند پل ارتباطی بین قاره اروپا و آسیای میانه و ارتباط‌دهنده بین استان‌های شمال و استان اردبیل و آذربایجان شرقی است، اما متأسفانه سال‌های سال به دلیل بی‌توجهی به قتلگاهی بدل شده است و بر همین اساس نیازمند توجهات ویژه است.

دامداری و کشاورزی سراب در آستانه نابودی قرار دارد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه سراب قطب مهم دامداری و کشاورزی کل کشور به شمار می‌رود، افزود: اما متأسفانه دامداران به‌شدت درآمد کمی دارند و در آستانه نابودی قرار گرفته‌اند و با توجه به این مسئله دامداری‌ها و زنبورداری‌ها را رها می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به وجود 6 آب گرم ویژه در سراب، بیان کرد: برخی از این آبگرم‌ها در ثانیه بالای 4 لیتر آب گرم دارد و فاصله این آبگرم‌ها از هم 9 کیلومتر بوده و در کنار این پیست اسکی «بزقوش» نیز قرار دارد که همه این‌ها فرصتی مناسب برای توسعه شهرستان سراب است.

داودی خاطرنشان کرد: امید داریم با رفع همه مشکلات از جمله رفع معضل بیکاری، معضل مهاجرت رفع شود.

انتهای پیام/60010/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول