اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تجلیل از 3 قهرمان و ملی‌پوش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از 3 قهرمان جهانی و ملی‌پوش استان در هفته آینده خبر داد.

تجلیل از 3 قهرمان و ملی‌پوش ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد توانمندی و ظرفیت‌های بالایی در همه رشته‌ها دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم وجود مشکلات زیاد به خصوص عدم اعتبار و فضای کافی برای تمرین، ورزشکاران استان تاکنون توانسته‌‌اند در میادین مختلف به خوبی درخشیده و مقام‌های ارزشمندی برای استان کسب کنند.

وی همه ورزشکاران استان را شایسته تجلیل دانست و بیان کرد: وقتی ورزشکاری مانند شبنم بهشت در شرایطی که حتی سالن ورزشی مخصوص بانوان وجود ندارد، رشد کرده و مقام بهترین بازیکن فوتبال بانوان را کسب می‌کند، باید به وجودش افتخار کرد.

این مسؤول ادامه داد: هر چند طی دو سال اخیر با تلاش‌های انجام شده توانستیم سرانه فضای ورزشی را تا حد زیادی توسعه دهیم و تعدادی نیز سالن و زمین ورزشی احداث و افتتاح کنیم اما هنوز هم در بسیاری از رشته‌ها کمبود جدی وجود دارد و باید مرتفع شود.

ایزدپور در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و مقام آوران جهانی، آسیایی و کشور اشاره کرد و گفت: در این مراسم سه نفر از ورزشکاران برتر استان را که تاکنون در میادین بین‌المللی و ملی مقام کسب کرده‌اند، به نیابت از همه ورزشکاران استان تجلیل خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، سامان پاکباز را قهرمان جهانی از استان عنوان و تصریح کرد: سامان پاکباز قهرمان جهانی در رشته دو میدانی جانبازان و معلولین است که در دو ماده پرتاب نیزه و وزنه سال گذشته توانست مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی و طلای جهان را کسب کند.

وی طاهره آذرپیوند بانوی جودوکار هم استانی را از دیگر ورزشکارانی که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت عنوان کرد و بیان داشت: این بانوی جودوکار قهرمان آسیا است که عضو تیم ملی بانوان بوده و اخیرا به عنوان کمک مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور انتخاب شد.

این مسؤول با بیان اینکه ورزشکاران به خصوص بانوان استان پتانسیل بالایی دارند و تاکنون آن را به خوبی نشان داده‌اند، گفت: شبنم بهشت یکی دیگر از ورزشکاران ملی‌پوش استانمان است که به خوبی ظرفیت و توانمندی بانوان را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: شبنم بهشت از بانوان فوتبالیست استان است که توانست با بازی خوب خود مقام بهترین بازیکن کشور را از آن خود کرده و بر افتخارات استان بیفزاید.

ایزدپور تصریح کرد: مراسم تجلیل از این ورزشکاران هفته آینده با حضور مسئولان استانی و ورزشی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، سامان پاکباز از کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات پارا المپیک ریو 2016 که در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور دارد.

انتهای پیام/82028/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول