اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت حجاب شهرکرد خبر داد

تولید 15 درصدی پارچه چادر مشکی کشور در کارخانه نساجی حجاب شهرکرد

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت حجاب شهرکرد از تولید 15 درصدی پارچه چادر مشکی کشور در کارخانه نساجی حجاب شهرکرد خبر داد.

تولید 15 درصدی پارچه چادر مشکی کشور در کارخانه نساجی حجاب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا جدیدساز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر نیاز کشور به تولید پارچه چادر مشکی 70 میلیون متر طول است که کارخانه نساجی حجاب شهرکرد 15 درصد از نیاز کشور به تولید پارچه چادر مشکی را تأمین می‌کند.

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت حجاب شهرکرد تشریح کرد: این کارخانه دارای ظرفیت تولید 10 میلیون متر طول پارچه چادر مشکی بوده که در راستای رسیدن به این ظرفیت لازم است فازهای بعدی این کارخانه راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در این کارخانه تصریح کرد: حجم سرمایه این طرح به صورت ارزی و ریالی 110 میلیارد تومان است.  

جدیدساز با بیان اینکه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی تأثیر چندانی در روند تولید این کارخانه نداشته است عنوان کرد: در حال حاضر نخ مورد نیاز این کارخانه وارداتی است اما با توجه به وجود مواد اولیه نخ در کشور به زودی نخ نیز در داخل تولید خواهد شد.

نائب رئیس هیأت مدیره شرکت حجاب شهرکرد خاطرنشان کرد: کارخانه حجاب شهرکرد از لحاظ تکنولوژیکی، تکمیل دانش فنی، نیروی انسانی مجرب و دستگاه‌های مختلف در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و برای رسیدن به تولید با ظرفیت مورد نظر باید فرهنگ‌سازی برای خرید و استفاده از محصولات داخلی انجام شود.

وی قاچاق و واردات بی‌رویه را از مشکلات عمده تولید داخلی دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارخانه حجاب شهرکرد تا پایان سال 96 به ظرفیت تولید 10 میلیون متر طول پارچه چادر مشکی خواهد رسید.

معاون گروه هلدینگ گسترش پایا صنعت سیما اظهار داشت: محصولات شرکت نساجی حجاب شهرکرد صرفاً با سفارش مشتری تولید و عرضه می‌شود و قیمت این محصولات از محصولات مشابه خارجی پایین‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارخانه نساجی شهرکرد از مشارکت سرمایه‌گذاران در این عرصه استقبال می‌کند بیان کرد: محصولات این کارخانه در حال حاضر با محصولات خارجی قابل رقابت است و شهرکرد به قطب تولید چادر مشکی کشور تبدیل خواهد شد.

 انتهای پیام/68011/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول