اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

مدیران پاسخگوی خبرنگاران باشند

فرماندار نوشهر گفت: همه مدیران موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند.

مدیران پاسخگوی خبرنگاران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی شادمان یکشنبه‌شب در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه بیان درست کارشناسی و نظارت خبرنگاران تأثیرگذار بر روند توسعه و پیشرفت شهرستان است، اظهار کرد: همه مدیران موظفند در برابر رسانه‌ها پاسخگو باشند.

وی افزود: اگر دستگاهی سرپیچی کند و به فرمانداری گزارش شود قطعاً برخورد می‌شود.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه خبرنگاران نه امنیت شغلی دارند و نه آینده، تصریح کرد: این نشان می‌دهد خبرنگاری کاری سختی است و خبرنگاران در همه میادین اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، میادین جنگ و ... حضور دارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ما نیازمند به خبرنگار هستیم و باید به طرف آنها برویم، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا در طول سال جلسات نقد و بررسی برگزار شود.

شادمان با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی خبرنگار ندارد، صرفاً روابط عمومی دارد و خبرنگاران بهترین همکاران من هستند، اضافه کرد: جریان رسانه‌ای بسیار گسترده شده است و کار خبرنگاران را سخت کرده ولی امروز نه تنها یک خبرنگار بلکه هر کسی با تشکیل گروه مجازی اذهان را متوجه خود می‌کند و اگر دقت کافی نباشد دچار آسیب می‌شویم.

وی گفت: در بخش خبرنگاری هم آسیب‌هایی هست و هر چقدر از خبرنگاران تمجید شود باز هم کم است.

* همچون همیشه آماده پاسخگویی به رسانه‌ها هستیم

شهردار نوشهر نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران در نقاط دور و بدون امکانات حاضر می‌شوند تا حتی یک خبر را پوشش دهند، بیان کرد: صداقت در گفتار بسیار مهم است و هر حقیقتی را نمی‌توان در فضاهای مجازی منتشر کرد چون می‌تواند در فضای حقیقی سبب چالش شود.

فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی گفت: هر مسئله ای در حوزه شهر و شهروندی باشد را می‌پذیریم و همچون همیشه آماده پاسخگویی به رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/86019/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول