اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سه تن از مدال آوران و ملی پوشان این استان تجلیل شد.

آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز آیین تجلیل از ورزشکاران ملی پوش و پارالمپیک کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده‌های این ورزشکاران در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

سامان پاکباز، قهرمان دو و میدانی جانبازان و معلولین جهان در سال گذشته که اکنون در اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور برای اعزام به مسابقات پارالمپیک ریو حضور دارد یکی از ورزشکاران دعوت شده برای تجلیل بود که برادر ایشان به نیابت از وی در این آیین حضور یافت.

برادر پاکباز در آیین ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیر‌کل ورزش و جوانان، گفت: هر چند مدیر‌کل ورزش و جوانان استان تاکنون حمایت‌های خوبی از سامان داشته اما نه تنها سامان بلکه همه ورزشکاران نیازمند توجه بیشتر مسؤولان استانی هستند.

وی با اشاره به مشکلات عدیده برای اعزام ورزشکاران برای مسابقات، بر حمایت از ورزشکارانی مانند سامان تأکید کرد.

طاهره آذر پیوند یکی دیگر از ورزشکاران ملی پوش بود که در این آیین مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم طاهره آذرپیوند نیز از بانوان توانمند و قهرمان کهگیلویه و بویراحمد است که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات پیش رو توانست نایب قهرمانی مسابقات جودوی بانوان آسیا را کسب و برای استان افتخار آفرین باشد.

این بانوی ملی پوش که اکنون عضو تیم ملی جودوی بزرگسالان و کمک مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان جودوی بانوان کشور را در کارنامه دارد، نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش استان، گفت: حمایت از ورزشکاران تنها وظیفه اداره ورزش نیست بلکه تمام دستگاه‌ها و مسؤولان باید به ورزش توجه داشته و از آن حمایت کنند.

شبنم بهشت سومین ورزشکار قهرمان استان بود که همراه با خانواده خود در این آیین حضور داشت و مورد تجلیل قرار گرفت.

بهشت در مسابقات لیگ فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور که در فصل 94-95 برگزار شد، توانست مقام برترین فوتبالیست بانوان کشور را از آن خود کند.

این بانوی ملی‌پوش نیز ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان از همه ورزشکاران، عدم وجود اسپانسر و نبود مکان مناسب جهت تمرین بانوان را از مهم‌ترین مشکلات ورزش بانوان استان عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر از ورزش بانوان به خصوص فوتبال شد.

به گزارش فارس؛ در پایان این آیین سامان پاکباز، شبنم بهشت و طاهره آذرپیوند با اهداء گل، لوح تقدیر و مبلغ نقدی (5 میلیون تومان) از طرف مدیرکل ورزش و جوانمان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

انتهای پیام/82028/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول