اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

آزادگان خاطرات خود برای نسل جوان بازگو کنند

امام جمعه ایلام گفت: آزادگان با بازگویی خاطرات خود در زندان‌های رژیم بعث عراق برای جامعه به ویژه نسل جوان گامی در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بردارند.

آزادگان خاطرات خود برای نسل جوان بازگو کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز استان ایلام اظهار داشت: ایمان، خودباوری و عشق آزادگان به آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) باعث شد شدیدترین شکنجه‌ها را تحمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سال‌های پایمردی و استقامت آزادگان سرافراز باعث سربلندی انقلاب و ذلت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

لطفی از آزادگان خواست با بازگویی خاطرات و لحظات پررنجشان در زندان‌های رژیم بعث عراق برای جامعه به ویژه نسل جوان گامی در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسؤولان امر وظیفه دارند در راستای رفع مشکلات این قشر بزرگ بیش از گذشته در تلاش باشند و در این راه بکوشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این دستگاه اجرایی را به استحضار حاضران از جمله آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام رسانید.

سلمان رستمیان افزود: 334 آزاده استان ایلام در دوران دفاع مقدس سرافرازانه رنج اسارت را تحمل کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: رسیدگی به مطالبات آزادگان مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در صفحه تقویم روز 26 مرداد ماه سال 1369 یک اتفاق شیرین و به یادماندنی ثبت شد، خاطره بازگشت آزادگان غیوری که برای سربلندی این آب و خاک سختی‌های اسارت را به جان خریدند و در بازگشت آزاد مردانه خود صحنه زیبای بوسه بر خاک مقدسمان را به تصویر کشیدند.

امروز نیز در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن ایران اسلامی است به همین منظور تعدادی از آزادگان سرافراز با آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

انتهای پیام/2246/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول