اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خبر داد

ایجاد 5 زمین چمن مصنوعی در شهر قم

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از ایجاد 5 زمین چمن مصنوعی در سطح شهر با استفاده از امکانات موجود شهری خبر داد.

ایجاد 5 زمین چمن مصنوعی در شهر قم

سیدرسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در حوزه‌های تفریحی و ورزشی اظهار کرد: برای توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی سعی کرده‌ایم که از امکانات موجود مدیریت شهری استفاده کرده و به نوعی آنها را برای بهره‌برداری مناسب احیا کنیم.

وی توجه ویژه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری به موضوعات تفریحی و ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا یکی از ظرفیت‌های موجود شهر سوله‌های مدیریت بحران بوده که مدت‌ها از آنها استفاده نشده بود و در معرض تخریب قرار داشتند.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به احیای سوله‌های بحران شهرداری گفت: عمده سوله‌های بحران شهر با توجه به اینکه تنها کاربری آنها استفاده در مواقع بحران بود در معرض تخریب قرار داشتند که اقدام به بهسازی آنها کردیم و در حال حاضر این فضاها به صورت دو منظوره برای فعالیت‌های ورزشی و همچنین به عنوان سوله بحران استفاده می‌شوند.

وی با اشاره به توجه این سازمان به توسعه خدمات شهری در حوزه‌های تفریحی و ورزشی در مناطق محروم گفت: در این راستا با بهره گیری از ظرفیت موجود شهر، سالن‌ها و فضاهای ورزشی در حال احداث و یا تجهیز هستند.

موسوی‌نژادیان گفت: یک سالن ورزشی در شهرقائم در مرحله تکمیل است که با اجرای آنها می‌توان گفت ظرفیت خوبی به این منطقه محروم شهری اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به مکان‌یابی زمین‌های بلا استفاده شهری و تجهیز آنها برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی گفت: در این راستا پنج زمین چمن مصنوعی در مرحله تکمیل هستند و زیرساخت‌های آن‌ها آماده شده و به زودی در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2258/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول