اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه عشایری صورت گرفت

برگزاری اردوهای جهادی خواهران بسیجی عشایر در اردبیل

به همت بسیج خواهران جامعه عشایری استان اردبیل، اردوهای جهادی یک هفته‌ای در اصلاندوز استان اردبیل آغاز شد.

برگزاری اردوهای جهادی خواهران بسیجی عشایر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اردوهای جهادی که عصر امروز و با حضور تعداد زیادی از خواهران بسیجی به مدت هفت روز در روستاهای محرومی همچون اسد کندی اصلاندوز آغاز شد، بسیجیان با حضور در مناطق محروم و روستایی سعی می‌کنند تا در قالب برنامه‌های فرهنگی و رزمی توان خود را به نمایش بگذارند.

رئیس بسیج خواهران جامعه عشایری استان اردبیل در زمینه برگزاری این اردوی یک هفته‌ای اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و توانمندسازی زنان جامعه عشایری در قالب گروه‌های اعزامی به مناطق محروم مورد توجه و مد نظر است.

زهرا نوایی با بیان اینکه در کنار غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سعی بر ترویج برنامه‌ها و رویکردهای تجربه‌آموزی و ایجاد مشاغل است، تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در قالب اردوهای بسیج خواهران جامعه عشایری همه ساله انجام می‌شود که قطعاً خروجی آنها می‌تواند علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، به توانمندسازی بانوان نیز کمک کند.

وی گفت: ‌این اردوهای جهادی به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که قطعاً خروجی آنها می‌تواند زنان غیرتمند و عفیف جامعه ما را از آسیب‌ها و تهدیدهای نظام استکباری در امان نگه دارد.

انتهای پیام/62001/ت10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول