اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

فرایند استیضاح شهردار اردبیل در هیأت حل اختلاف تایید نشد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فرایند استیضاح شهردار اردبیل در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان اردبیل تایید نشد.

فرایند استیضاح شهردار اردبیل در هیأت حل اختلاف تایید نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی آذرنژاد صبح امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: فرمانداری اردبیل با بررسی مدارک و مصوبات شورای اسلامی شهر اردبیل در فرایند استیضاح شهردار دو اشکال به مصوبه شورا وارد کرده بودند که پس از انعکاس به شورای اسلامی شهر و اصرار اعضای شورای شهر در مصوبه قبلی پرونده به هیأت حل اختلاف ارجاع داده شده بود.

دبیر هیأت حل اختلاف شوراهای استان اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای حل اختلاف با بررسی مدارک موجود و گردش کار انجام شده ایراد وارده به عدم تشکیل جلسه طرح استیضاح قبل از جلسه اصلی استیضاح شهردار را وارد تشخیص داده و به همین دلیل ایراد وارده مبنی بر عدم رعایت موعد قانونی مندرج در ماده 73 قانون شوراها در سئوال از شهردار وارد تشخیص داده شد.

آذرنژاد افزود: در نهایت فرایند استیضاح شهردار تایید نشد بنابراین بدیهی است حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل موظف است همچنان به وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/62001/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول