اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

رسانه‌ها فضای امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها باید روح امیدواری و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

رسانه‌ها فضای امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین انتظامی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نمین اظهار کرد: سرمایه اجتماعی سبب استحکام نظام و تقویت انسجام ملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به حاکمیت، اعتماد حاکمیت به مردم و اعتماد مردم به همدیگر پایه‌های اصلی سرمایه اجتماعی را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: سرمایه اجتماعی سبب استحکام نظام و تقویت انسجام ملی می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هفته دولت بهانه‌ای برای مرور و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام در تمامی حوزه‌هاست و صرفاً از آن دولت نیست.

انتظامی با بیان اینکه افتخار دولت ایجاد آرامش در سطح ملی و ایجاد امید و شادابی در میان مردم است، افزود: ایجاد فضای تعقل، کارشناسی و احترام متقابل سبب ایجاد آرامش و در نتیجه به وجود آمدن اعتماد شده است.

وی با اشاره به اینکه شفافیت و سرمایه اجتماعی شاخصه‌های یک نظام مقتدر مبتنی بر مردم است، بیان کرد: وظیفه مسؤولان افزایش اعتمادهای متقابل و تلاش برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی است.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان اینکه به تبعیت از اقتصاد مقاومتی، در عرصه فرهنگی نیز باید مردم را وارد عرصه تصدی‌گری کنیم، اضافه کرد: هر جا مردم وارد میدان شده و زمام امور را در دست گرفتند، موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آمد.

فرهاد عبدالعلی‌پور فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه با اشاره به کمبودها و نواقص موجود در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، نیمه‌تمام باقی ماندن فرهنگسراهای نمین و عنبران، ساماندهی خبرنگاران شهرستان و رسیدگی به بیمه آنها و همچنین اختصاص اعتبار برای تکمیل فرهنگسراهای شهرستان را خواستار شد.

حجت‌الاسلام ‌یوسف‌زاده امام جمعه نمین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی بوده و جنگ دشمن نیز جنگ فرهنگی با ابزار رسانه است، ادامه داد: هنر و قلم باید در دستان کسانی باشد که جامعه را به سمت تقویت ایمان سوق دهد.

در ادامه کارخانه تولید سس مایونز با سرمایه‌گذاری نزدیک به 20 میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای 12 نفر با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، فرماندار و امام جمعه نمین در شهرک صنعتی نوجه‌ده به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62005/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول